$
חדשות טכנולוגיה

מודו יוצא לחו"ל: מכשיר הסלולר ישווק בפיליפינים

המפעילה הפיליפינית גלוב טלקום מבצעת השקה מלאה של המכשיר - ויוצאת במסע פרסום של כמיליון דולר למכירתו

אסף גלעד 21:2105.09.09

לראשונה מכריזה מפעילת סלולר בחו"ל על הפצה מלאה של מכשירי מודו, מכשירי הסלולר של חברת הסטארט־אפ הישראלית של דב מורן.

 

סלקום הישראלית נרשמה אמנם כמפעילה הראשונה שמשיקה את מכשירי מודו, אלא שזו נחשבה כהשקת פיילוט, ואילו השקה מלאה של המכשיר הסלולרי אינה צפויה

עד הרבעון האחרון של השנה. גלוב טלקום היא מפעילת הסלולר השנייה בגודלה בפיליפינים. במחצית הראשונה 2009 היא רשמה הכנסות של 650 מיליון דולר.

 

ההכרזה של גלוב טלקום בסוף השבוע על השקת מודו הופכת אותה למפעילה הראשונה בעולם שמבצעת השקה מלאה של מודו למנויים, מסבסדת את המכשירים וכן משקיעה במסע פרסום לשיווקם. על פי ההערכות, תשקיע גלוב טלקום כמיליון דולר במסע הפרסום.

 

"הפיליפינים הוא שוק גדול של 88 מיליון תושבים שעדיין לא ביצע את המעבר לדור השלישי", אמר ל'כלכליסט" דב מורן, מייסד ומנכ"ל מודו. "גלוב מוכנה ללכת רחוק כדי לשווק את מכשירי מודו, ומשקיעה הון רב בפרסומות בטלוויזיה ובמודעות בעיתונות". ההסכם עם גלוב הוא פרי של הסכם מוקדם יותר שעליו חתמה מודו השנה עם מפיצת הטלפונים האסיאתית לינק, להפצת מודו בקרב מפעילות סלולר במזרח אסיה.

 

הכנסות מודו מההשקה בגלוב תלויות בהצלחת מכירותיה, אך בחברה צופים הכנסות של עשרות מיליוני דולרים.

לגבי השקה במדינות המערב כגון ארה"ב, מדינות אירופה ויפן אומר מורן כי "נגיע לשם במלוא הכוח אך רק לאחר שנוציא מכשיר מדור שלישי. במדינות אלה אין כיום מוטיבציה לקדם מכשירים סלולרים מדור שני.

 

"מובן מאליו שאנו עובדים על טלפון מדור שלישי. כל מה שאוכל לומר כיום הוא שמכשיר זה יושק במהלך שנת 2010. אנחנו עובדים כבר שנים כדי להקים חברה גדולה, אך זוהי דרך חתחתים", אמר מורן. 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x