בלעדי: סלקום תבצע בלעדית את ההשקה העולמית של מודו
דב מורן מצ'פר את הישראלים: ההשקה של הסלולריים הזעירים של מודו אינה אמורה להתבצע לפני פברואר 2009. סלקום היתה אמורה להשיק את המכשירים כבר באוקטובר, עם וימפלקום הרוסית ו־TIM האיטלקית. מודו: נתחיל בייצור המוני ברבעון הרביעי של 2008
סלקום תהיה חברת הסלולר הראשונה בעולם שתשיק את המכשירים של מודו, כך נודע ל"כלכליסט". בניגוד לתוכניות המוקדמות, סלקום, בראשות עמוס שפירא, עתידה להשיק את המוצר לבדה ולא כחלק מהשקה בינלאומית הכוללת גם את החברות וימפלקום הרוסית ו-TIM האיטלקית. ההשקה אינה צפויה לפני פברואר 2009. מסתמן ששתי החברות הזרות ישיקו את המכשירים של מודו במועד מאוחר יותר.
לפי התוכנית המקורית, היו שלוש החברות אמורות להשיק את המוצר יחד באוקטובר, אך במהלך השנה נדחתה ההשקה העולמית לרבעון הראשון של 2009. ההשקה נדחתה כנראה בשל התעכבות בפיתוח המוצר והצורך לעמוד בתקנים המחייבים מוצרי צריכה אלקטרוניים.
לקראת שלב ההשקה מפתחת מודו בעצמה את הג'אקטים, שהם מארזים ייחודיים שמתלווים למכשיר הסלולר עצמו. מודו של דב מורן מקווה כי בשלב מאוחר יותר תוכל למכור את הזכויות לייצור ופיתוח ג'אקטים לעוד חברות, כמו יצרניות מכשירי צריכה אלקטרוניים. סלקום ומודו משתפות פעולה בצורה אינטנסיבית יחסית, כך שסלקום לוקחת חלק פעיל בעיצוב ובפיתוח הג'אקטים של מודו. בשל כך, תיעשה ההשקה העולמית באופן בלעדי על הרשת של סלקום.
מודו מקווה להתחיל בייצור המוני של מכשירים כבר ברבעון הרביעי של 2008. לפי הערכות IVC, גייסה מודו 20 מיליון דולר באפריל 2007, לפי שווי של 80 מיליון דולר לחברה, וצפויה לגייס בקרוב עוד 100 מיליון דולר.
היזם מורן עומד מאחורי מודו, לאחר שהקים וניהל שנים רבות את חברת אמ-סיסטמס, שנמכרה לפני כשנתיים לסאנדיסנק. מודו היא חברה צעירה בת פחות משנתיים, שמעסיקה כ־160 עובדים ומפתחת מכשיר טלפון זעיר. המכשיר משתלב במעטפת אשר נקראת ג'אקט ויחד הם מרכיבים מכשיר סלולר המותאם לקהלי יעד מפולחים יחסית ולנישות. מודו מקווה להתחרות בענקי סלולר בעולם דוגמת נוקיה וסמסונג.
מודו מסרה בתגובה: "החברה מתחילה בייצור המוני ברבעון הרביעי של 2008. מודו רואה חשיבות גבוהה מאוד בשוק הישראלי ובשיתוף הפעולה עם סלקום. כשנסגור את זמני ההשקה, נמסור עוד פרטים".