ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

ועידת לונדון

החזון של Trax: סופרמרקט במציאות מוגברת

מייסד החברה יואל בר-אל הציג בוועידת הטכנולוגיה והחדשנות של כלכליסט בלונדון את יכולותיה הנרחבות של פלטפורמת החברה; בין השאר, בכוחה להפוך כל סופרמרקט לחכם, להנחות צרכנים למדפים, לספק תובנות למותגים ולסייע בניהול המרכול

עומר כביר, לונדון 15:5412.09.19

 


 

 

 

דמיינו עתיד שבו אתם נכנסים לסופרמרקט, ואפליקציית מציאות מוגברת מספקת לכם הוראות הגעה לכל אחד מהמוצרים ברשימת הקניות שלכם, מבליטה מבצעים רלוונטיים ומספקת מידע בהתאמה אישית. בעצם, לא צריך לדמיין את זה, כי זה בדיוק המוצר של Trax הישראלית מפתחת ומפעילה ברשתות שיווק בכל העולם.

 

 

"אנחנו מתחברים לעולם הפיזי והופכים אותו לדיגיטלי", אמר מייסד ומנכ"ל Trax, יואל בר-אל, ב-Mind The Tech 2019, ועידת הטכנולוגיה והחדשנות של כלכליסט בלונדון.

 

יואל בר-אל יואל בר-אל צילום: אוראל כהן

 

 

Trax משתמשת ביכולות בינה מלאכותית, ראיית מכונה וביג דאטה כדי לספק לקמעונאים ומותגים תובנות שימושיות לניהול מלאי והצגת מוצרים בסופרמרקטים, חנויות נוחות, רשתות כלבו ועוד. החברה פעילה ביותר מ-50 מדינות ושווי השוק שלה מוערך ב-1.3 מיליארד דולר. "אנחנו לוקחים חנויות פיזיות והופכים אותן לפלטפורמות דיגיטליות", הסביר בר-אל. "אנחנו מביאים לחנויות את השקיפות אתרי מסחר מקוונים נהנים ממנה, ואנחנו רוצים שלצרכנים יהיו יותר כלים ועצמה בקבלת החלטות בעת קניית מוצר".

 

הפלטפורמה של החברה מבוססת על מערך של חיישנים שמוטמע בסופרמרקטים, כמו מצלמות זעירות בגודל מטבע שפרוסות לאורך מדפים מדי כמה מטרים, שמאפשר לבצע דיגיטליזציה בזמן אמת לכל החנות. מערכת בינה מלאכותית מתקדמת מאפשרת לנתח את המידע שנאסף בזמן אמת ולייצר ממנו תובנות לקמעונאים ומותגים, בתחומים כמו ניהול מלאי או התנהגות לקוחות.

 

 

 

 

ההתפתחות האחרונה בפעילות של החברה היא שימוש בפלטפורמה כדי ליצור חוויית קניות חדשה לצרכן, עם יכולות כמו ניווט מבוסס AR בחנות על סמך רשימת הקניות של הלקוח, יועץ קניות מקוון, כלי AR לזיהוי מבצעים והנחות, התרעות על מלאי שנמצא לקראת סיום. סנכרון רשימות קניות בזמן אמת בין בני משפחה, קטלוג מוצרים לפי דיאטות שונות ותשלום מהיר בקופה.

 

 

 

"התשתית הזו תגיע לכל אחד מכם", אמר בר-אל. "בישראל החוויה הזו כבר קיימת בחנות של שופרסל בעזריאלי. כל המידע השיווקי מופיע ב-AR תוך התאה אישית לקונה. זה חלל דיגיטלי לחלוטין בו כל אדם זוכה לחוויה שמותאמת לו, ויכול לקבל מידע כמו אזהרות על מוצרים שמכילים אלרגנים דוגמת גלוטן או בוטנים. כל מי שרוצה יכול לחוות את זה יכול לחוות במאצעות הטלפון. אנחנו מחברים את העולם הפיזי לכל אדם, בזמן אמת. בעוד זמן לא רב, אם תבחר מוצר של פפסי, קוקה קולה תוכל להציע לך הודעה שיווקית למבצע משתלם יותר בתוספת הוראות הגעה אליו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x