ועידת ניו יורק
סמנכ"לית Intel Sports: "בספורט שידור חי הוא עדיין הדבר החשוב ביותר"
לינדזי גרנט, מנהלת הצמיחה בחטיבת הספורט של אינטל, הצביעה על עתיד עולם הצפייה בספורט. "אנחנו מאפשרים לכל צופה לבחור חוויית צפייה ואת זווית הצפייה"
"אנחנו עוברים מעולם שבו הצופה פסיבי לעולם שבו חוויית הצפייה היא כזו שבה הצופה מרגיש שהוא חלק מהמשחק. אנחנו מאפשרים לכל צופה לבחור חוויות צפייה ואת זווית הצפייה", כך אמרה לינדזי גרנט, מנהלת הצמיחה בחטיבת הספורט של אינטל, בוועידת Mind The Tech 2019 של "כלכליסט".
- "כמו שישראל מצטיינת בסייבר, כך תצטיין גם בטכנולוגיות ספורט"
- נשיא ריבוק לשעבר מצטרף ל-Hype, קרן ישראלית להשקעות בטכנולוגיות ספורט
- בכיר הבונדסליגה: הטכנולוגיות ידחפו את הכדורגל קדימה
"אנחנו שמים את הצופה במקום הכי טוב במגרש". גרנט מספרת כי את היכולת הזו הראתה החברה לאחרונה במשחק הגמר של ליגת כדורסל המכללות, ה־NCAA כשמצלמות VR הוצבו על המגרש ועל ספסלי הקבוצות על מנת להעצים את חוויית הצפייה.
"בעזרת הטכנולוגיה שלנו אנחנו משתמשים במצלמות שכבר קיימות באצטדיון. הטכנולוגיה שלנו תופסת את כל מה שקורה במגרש והמידע הזה מעובד על ידי שבב של של אינטל ונשלח לחדר בקרה מרכזי, שם נבחרת הזווית הנכונה להראות את המהלך. עשויה גם להיבחר זווית ייחודית שדרכה עוד לא ראו את המהלך. בכל אירוע של 20 שניות בערך יש בסביבות הטרה בייט של מידע שאנחנו מעבדים במקום וזה עוד צפוי לעלות עם טכנולוגיות G5 שייכנסו בקרוב", אמרה גרנט.
"אף אחד לא אוהב לקבל תוצאה באיחור"
"אנחנו נראים לכולם כמו חברת שבבים ולא כמו חברת ספורט, אבל יכולת המחשוב הגבוהה שלנו מאפשרת לנו להגיע להרבה תעשיות כגון: אוטומוטיב וספורט. אנחנו עובדים עם נטפליקס וזה חלק מתהליך של שינוי שעובר על החברה.
"אנחנו הופכים מחברה של פי.סי לחברה של מידע ומנסים להביא סביבה עשירה לצופים בזמן אמת. זו תעשייה שדורשת שידור חי ואף אחד לא אוהב לקבל תוצאה באיחור.
"לקבוצות ספורט יש רצון לשמור על חיבור עם צופים בצורה אינטראקטיבית מעבר לרגע השריקה. יש שינוי עצום בחוויית הצפייה כאשר אמזון וחברות דומות קונות זכויות שידור. אנחנו בונים טכנולוגיות שיהיו הדבר הטוב ביותר בעולם הספורט וחותמים על הסכמים עם הלה ליגה הספרדית, ה־NFL ועוד הרבה ליגות בענפי ספורט נוספים".