ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024
כנס השירות שופרסל תמונת גג עמוד

"הדפוס הדיגיטלי עדיין לא הגשים את חלומותיו, הוא רק 2.5% מעולם הדפוס"

אילה ביאליסטוק, מומחית לעיצוב חווית לקוח ולשעבר סמנכ"לית השיווק של Landa Digital Printing, אמרה בכנס שירות 2017 של "כלכליסט" כי "המטרה היא לעשות ללקוח את החוויה, ולפעמים בנק יכול להראות ויזואלית כמו חנות צעצועים"

ליאור גוטמן 13:3121.11.17

"לקחנו תעשייה מאוד שמרנית ומכנית כמו תעשיית הדפוס, והפכנו אותה פעמיים למשהו נגיש, לפעמים באמצעים של התאבדות שיעית", כך אמרה היום (ג) אילה ביאליסטוק, מומחית לעיצוב חווית לקוח, בכנס שירות הלקוח 2017 של "כלכליסט".

 

 


 

ביאליסטוק שימשה בעבר כסמנכ"לית השיווק של Landa Digital Printing של מייסד אינדיגו בני לנדא. לדבריה, "בני לנדא, מייסד אינדיגו, אמר תמיד שכל מה שיכול להפוך לדיגיטלי יהיה דיגיטלי, ותעשיית הדפוס אינה יוצאת דופן. תעשיית הדפוס לא השתנתה משמעותית מאז המאה ה-15 של ימי גוטנברג (ממציא הדפוס), ובמעבר מדפוס מסורתי לדיגיטלי היה אתגר טכנולוגי והיה אתגר אנושי לרבות חינוך שוק. גם היום אחרי כל השכלולים הדפוס הדיגיטלי עדיין לא הגשים את החלומות שלו, הוא רק 2.5% מהעולם של הדפוס הוא דיגיטלי".

 

אילה ביאליסטוק. "החוויה של הלקוח חשובה" אילה ביאליסטוק. "החוויה של הלקוח חשובה" צילום: עמית שעל

 

ביאליסטוק אמרה כי השאלה במעבר בין דפוס דיגיטלי היא איך לקחת אנשים שרגילים לעבוד בצורה מסוימת ולהביא אותם לעולם שיכול להיות מאיים. "קרו הרבה דברים ובשנת 2000 נערכה תערוכה שקיבצה את כל ענקי הדפוס שם", אמרה. "באינדיגו הגענו לשם עם ביתן מרשים ובנינו שם תאטרון שהכיל כ-350 איש שהוזמנו לכאורה לטיסה. דיילות עשו להם צ'ק-אין, צילמו אותם ונתנו להם כרטיס טיסה. ככה אספנו לידים. במהלך התאטרון והשואו מכונות הדפוס הדיגיטליות הדפיסו להם חומרים אישיים שמיועדים אישית לכל משתתף וכל זאת בחצי שעה של מופע. זה היה פרויקט שדרש המון עבודה אבל יצר את האפקט שרצינו.

 

"ב-2012 שוב חזרנו לתערוכה ושוב אנחנו שם עם אמירה שאפשר לקחת את הדפוס הדיגיטלי ולהפוך אותו לעממי. "לקוחות באו לתערוכה וביקשו להצטלם ליד המכונה שהיתה הכל חוץ מזה ונראית כמו אייפון. רצינו לתת להם חווית VIP והמטרה היא לעשות ללקוח את החוויה, ולפעמים בנק יכול להראות ויזואלית כמו חנות צעצועים", סיכמה ביאליסטוק.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x