The Big e
השיעור של GlassesUSA בסחר מקוון
אלדד רוטמן, ממייסדי חנות המשקפיים האינטרנטית שנחשבת למצליחה ביותר בתחומה בארה"ב, הסביר בכנס ה-e-Commerce של "כלכליסט" כיצד הפכה החברה לסיפור הצלחה: הנחות גדולות ומוצרים בהתאמה אישית
- גבי רוטר: "פתיחת קניונים וירטואלים מצד עזריאלי וביג היא קניבליזציה עצמית"
- "אנחנו בישראל יוצרים תעשייה שלמה שמניעה את עולם הסחר העולמי"
- ניצן קיש, מנכ"לית Miz.NK: "עולם התלת מימד מאפשר חשיפה לקהלים רבים"
רוטמן סיפר כי החברה היא המצליחה ביותר בתחומה בארה"ב - ושהיא מוכרת את מוצריה בהנחות של 50% עד 70%. בנוסף, אמר כי החברה מייצרת ושולחת אלפי זוגות משקפיים בהזמנה אישית לכל רחבי העולם ולאחרונה אף דורגה כאחד מעשרת האתרים בעלי שיעור הצמיחה המהיר ביותר.
"אנחנו מנסים להנגיש ללקוחות את חווית הקנייה באונליין גם באופליין, כאשר לקוחות יכולים לראות את עצמם לובשים אלפי דגמים שונים, לשתף ולהתייעץ עם חברים ולבסוף לבחור את המשקפיים המועדפים עליהם". לדברי רוטמן, מציגה החברה שירות בדמות ייצור משקפיים אישי, שנת אחריות והחזר מלא במקרה בו הלקוח לא מרוצה - והקלות בה מתבצעים כל אלה ברשת מהווים יתרון מהותי על הרכישה בחנות משקפיים פיזית. "את כל הפעילות הענפה הזו אנחנו עושים מישראל ואנחנו עושים את זה בגאווה", סיכם.