$

פודקאסט כלכליסט

מה קרה שאקזיט של 600 מיליון דולר כבר לא מרגש אותנו?

גיוסי ענק והנפקות בשווי עצום גורמים לאקזיט של גארדיקור להיראות חיוור, גם שווי המתחרות מעלה סימני שאלה - אבל לא מדובר בכישלון. ואיך העובדים בפייסבוק יכולים לעזור לתקן אותה? הפודקאסט קוקיז עם כל הפרטים

הגר רבט ועומר כביר 15:1903.10.21

חברת הסייבר הישראלית גארדיקור נמכרה בשבוע שעבר לאקמאי באקזיט של יותר מחצי מיליארד דולר. פעם זה היה מייצר כותרות ראשיות ופותח מהדורות, אבל אחרי תקופה שבה הסייבר הישראלי הציג גיוסים לפי שוויים של יותר ממיליארד דולר והנפקות בשווי כמה מיליארדי דולרים, מכירה בכמה מאות מיליונים נראית קצת מאכזבת.

 

 

 

 

 

הגר רבט מסבירה איך חברה עם הכנסות ורווחים משמעותיים שווה פחות מחברות דומות עם היקף פעילות קטן יותר, מה אפשר ללמוד מזה על הסייבר וההייטק הישראלי ולמה זה ממש לא מעיד על כישלון.

 

מייסדי גארדיקור. מימין: דרור סלעי, פבל גורביץ ואריאל צייטלין מייסדי גארדיקור. מימין: דרור סלעי, פבל גורביץ ואריאל צייטלין צילום: עמית שעל

 

 

וגם: פרויקט תיקיות פייסבוק של הוול סטריט ג'ורנל והסערה שהוא עורר בחברה הבהיר לעומר כביר שיש גורם נוסף שיכול להוות משקל נגד לענקיות הטכנולוגיה - עובדי החברות עצמן, שמכירים את כל הסודות המלוכלכים ונמצאים בעמדה מצוינת על מנת לעשות משהו עם זה. השאלה היא האם הם בכלל רוצים.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

השבוע בקוקיות – הגר ממליצה על ערוץ יוטיוב שסוקר את הזווית התרבותית-היסטורית של טקס האוסקר, עומר קרא את החדש של קולסון ווייטהד ולא נכנס לדיכאון.

x