פריון עקפה את התחזיות - הכנסות הפרסום הדיגיטלי צמחו ב-61%
החברה סיימה את הרבעון הראשון עם צמיחה של 41% ברווח הנקי ל-7 מיליון דולר, הרווח המתואם עמד על 9 סנט למניה - 7 סנט מעל תחזיות השוק3
- כך ייראה עולם הפרסום הדיגיטלי לאחר המגפה
- הקורונה העלתה את צריכת התוכן במובייל - מכירות פייבר זינקו ב-20% ברבעון השני
- אוסטרליה תחוקק חוק שיחייב את פייסבוק וגוגל לשלם לחברות מדיה עבור תוכן
העלייה העיקרית בהכנסות נובעת מתחום הפרסום - סקטור זה צמח ב-61% ל-38.1 מיליון דולר בשורת ההכנסות, בזכות העלייה בפעילות בתארי תוכן ורשתות חברתיות. כך גם נרשם גידול בחוזי הפרסום בטלוויזיות החכמות, וכן הסינרגיה מפעילויות פרסום מקוונות נוספות שנרכשו בשנה שעברה. במהלך הרבעון הראשון השיקה פריון מערכת תוכנה למדידת יעילות קמפיינים ברשתות חברתיות - המערכת החדשה מוצעת כשירות בתשלום וכבר סופקה ל-7 לקוחות.
ההכנסות של החברה מפעילויות חיפוש עלתה גם היא, אך בשיעור מתון יותר של 22% ל-51.7 מיליון דולר. ההכנסות של החברה ברבעון מסקטור זה עלו ב-36% ל-89.8 מיליון דולר. בפריון מציינים כי ההכנסות מפעילויות עלו עקב עלייה משמעותית במספר החיפושים במנוע החיפוש 'בינג' של מיקרוסופט ובמנועי חיפוש אחרים. במהלך הרבעון הראשון עלה מספר החיפושים היומי הממוצע ב-45% לעומת הרבעון המקביל והגיע לשיא של 17.7 מיליון חיפושים ביום.
בעקבות השיפור בתוצאות, מודיעה פריון כי היא מעלה את התחזיות שלה לשנה הקרובה. החברה מצפה לסיים את 2021 עם מכירות של 410-390 מיליון דולר, ו-EBITDA מתואם של 41-39 מיליון דולר. זאת, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 380-370 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 38-37 מיליון דולר. התחזית המעודכנת משקפת צמיחה שנתית של כ-22% בשורת ההכנסות וב-EBITDA המתואם.