30 דקות או פחות
"יש בועה בשוק - אבל יש חברות ראויות שהיו מנפיקות גם בלי בועה"
חברת WalkMe הישראלית בדרך להנפקה בשווי של 4 מיליארד דולר, והמנכ"ל דן עדיקא מסביר איך התפתח המוצר שמסייע לעובדים ולקוחות להשתמש באתרים ואפליקציות ומספר על החזרה מארה"ב לארץ ומעבר לניהול מרחוק של החברה
הולכים לאיבוד באפליקציות ובאתרים? צריכים עזרה בשימוש בתוכנה חדשה בעבודה? המוצר של WalkMe הישראלית מוסיף על אלה שכבה שמופיעה באתר או באפליקציה ומדריכה את המשתמשים בביצוע פעולות. בתחילת הדרך, לפני כעשור, היה קשה לשכנע את המשקיעים למה צריך דבר כזה, אבל עכשיו הסטארט-אפ הישראלי בדרך להנפקה לפי שווי של 4 מיליארד דולר.
לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן
דן עדיקא, המנכ"ל ואחד המייסדים, אומר כי "חד משמעית יש בועה בשוק", אבל מסביר ש"יש חברות מאוד ראויות שעם או בלי בועה היו מנפיקות, יש המון ספאקים וכסף בשוק ויש חברות שרוכבות על הגל". ו־WalkMe היא אחת מהחברות הראויות - כבר ב־2019 הגיעה החברה לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר בשנה, ולפי ההערכות בשנה שעברה ההכנסות גדלו ל־140-130 מיליון דולר.
אחרי שניהל את החברה מארה"ב, הקורונה החזירה את עדיקא לארץ ובראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" הוא מסביר איך מתמודדים עם השינוי הזה, למה חברות ישראליות עדיין חייבות שתהיה להן נוכחות בחו"ל ולמה לחברות עדיין משתלם להשתמש במוצר של WalkMe ולא להוסיף תכונות דומות בעצמן.
מראיינים:
נבות וולק, איש הייטק.
אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.