יצרנית תחליפי הבשר Redefine Meat גייסה 29 מיליון דולר
את הסבב הובילו Capital Happiness ו-Ventures Hanaco. עד כה גייסה רידיפיין מיט מנס ציונה שהוקמה ב־2018 כ-35 מיליון דולר
- בסט מייסטר תפיץ בישראל את תחליפי הבשר של רידיפיין מיט מנס ציונה
- חברת הדפסת בשר מלאכותי הונפקה בת"א לפי שווי של 170 מיליון שקל
הגיוס הנוכחי מיועד להרחבת סל מוצרי הבשר של החברה, השלמת ההקמה של מפעל שמטרתו ייצור בהיקפים מסחריים של המוצרים השונים של החברה וכן השקתם בישראל ואירופה עוד השנה.
החברה פורצת דרך בעולם הבשר על ידי ייצור מגוון רחב של מוצרי בשר בעלי אותו טעם, מרקם וניראות Steak-Alt -TM בדיוק כמו של בשר מן החי למרות שהם עשויים מהצומח . ביולי האחרון הציגה את ההסטייק שיוצר באמצעות טכנולוגיית הדפסה תלת מימדית שפיתחה החברה. "אנחנו אסירי תודה שזכינו לאמון של משקיעים איכותיים ויחודיים, ששותפים לחזון שלנו להפוך לחברת הבשר הגדולה בעולם ולייצר בשר שמבוסס על טכנולוגיה ולא על פרות", אמר אשחר בן שטרית, מייסד ומנכ"ל Redefine Meat.
פשה רומנובסקי, שותף מייסד של Ventures Hanaco ציין: "השקענו ב-רידיפיין מיט כבר בשלב ה-Seed וראינו את החברה מתקדמת בקצב מדהים ומפתיע. גם במהלך הקורונה, הצוות התמקד באתגרים והאיץ את הפעילות, ומחברה של 8 עובדים הגיעה ל- 40 עם צפי להכפלה נוספת בשנת 2021. אנחנו מאמינים גדולים בפעילות של Meat Redefine, בחזון ובצוות אבל יותר מזה יודעים עד כמה הבשר של החברה טעים ואיכותי ורק ילך וישתפר עוד בעתיד".
אריק אנג, מנכ"ל קרן ההשקעות Capital Happiness הוסיף: "אנחנו בשאיפה מתמדת להשקיע ביזמים בעלי חזון שמובילים חברות בתעשיות המייצרות אימפקט חיובי ומשמעותי לעולם. תחום הבשר האלטרנטיבי הוא ללא ספק תחום כזה, אך עדיין קיים בו פער משמעותי בין הצורך והרצון של אכלני הבשר למוצרים טעימים בעלי השפעה סביבתית וחברתית, ובין ההיצע הקיים כיום".
בינואר האחרון, הכריזה החברה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מפיצת הבשר בסט מייסטר, שצפויה לשווק את מוצרי Meat Redefine בישראל כבר במהלך השנה הקרובה. זאת, בעקבות הצלחתו המסחררת של מבחן הטעימה העיוור הגדול בעולם של מוצרי בשר אלטרנטיבי, במסגרתו כ-90% מהטועמים לא זיהו כי לא מדובר בבשר מן החי.
בן שטרית סיכם ואמר: "אנחנו רוצים לשנות את האמונה הרווחת שבשר מעולה יכול להגיע רק מחיות. ברור לנו שמי שאוכל כיום בשר לא יפסיק לאכול אותו רק מתוך דאגה לסביבה. לכן, הדגש שלנו היה מאז ומתמיד לייצר בשר טעים. הגדרה כל כך פשוטה לצד אתגר עצום"