סוני משקיעה באנזו הישראלית לפרסום בגיימינג
החברה יצרה סביבת פרסום חדשה בתוך משחקים מבלי לשנות דבר מודעות הקיימות שלהם ובאופן בו הם רוכשים שטחי פרסום דיגיטליים. בעבר גייסה החברה 8 מיליון דולר
חברת אנזו (Anzu), שפיתחה פלטפורמה לפרסום משחקים וטורנירי גיימינג של esports, גייסה 9 מיליון דולר בסבב גיוס B בהובלה משותפת של קרן ההשקעות BITKRAFT Esports Ventures ו-HSBE. ביותר היתר לקחו חלק בגיוס גם WPP, סוכנות הפרסום הגדולה בעולם, קרן ההשקעות של סוני, קרן ההשקעות Gaingels קרן ההשקעות לעידוד LBGT+ הגדולה בעולם, קבוצת הבייסבול שיקגו קאבס, מרק מריל, היזם והמנכ"ל לשעבר של ריוט גיימס, אחת מחברות המשחקים הגדולה בעולם ואחרים.
קראו עוד בכלכליסט:
- חברת הפודטק Future Meat גייסה 26.75 מיליון דולר
- ארליסנס הישראלית מוכרת את זכויות השימוש בטכנולוגיה שלה ב-30 מיליון דולר
- אוטונומו מאשרת: יוצאת להנפקת ספאק לפי שווי מוערך של 1.4 מיליארד דולר
אנזו נוסדה בשנת 2016 על ידי איתמר בנאדי (המנכ"ל), מיכאל בדיחי ובן פנסטר וגייסה עד כה 8 מיליון דולר. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב ומועסקים בה 35 עובדים. בין לקוחות החברה ניתן לציין את מפתחות המשחקים הפופולריות Ubisoft, Lion Castle, and Nacon.
סביבת הפרסום החדשנית שיצרה החברה מאפשרת למפרסמים להתחיל לפרסם בשטחי פרסום בתוך המשחקים בלי לשנות דבר במודעות הקיימות של החברה ובאופן שבו היא רוכשת רוכשת ומודדת שטחי פרסום דיגיטליים. "תעשיית הגיימינג התפוצצה במהלך השנה האחרונה והופכת עם השנים יותר ויותר לערוץ פרסום חשוב", אמר מנכ"ל WPP, מארק ריד. "השותפות עם אנזו, יחד עם הסוכנויות שלנו, תאפשר להגיע לקהל הולך וגדל בתחום הספורט הדיגיטלי והמשחק".
איתמר בנאדי, מנכ"ל אנזו צילום: עמית שעל
איתמר בנאדי מסר כי "המשקיעים האסטרטגיים אליהם הגיעה החברה הם בדיוק המשקיעים שייסעו לה לפרוץ קדימה". ג'נס הילגרס, מייסד ושותף מנהל של BITKRAFT Esports Ventures, קרן השקעות המתמקדת בתחום הספורט האלקטרוני מסר: "מאז ההשקעה הראשונית שלנו בחברה הצוות של אנזו בנה פלטפורמה מתקדמת ורחבה לפרסום בתוך משחקים".