דלתא תפתח בישראל סניפים של ויקטוריה'ס סיקרט ו-Bath & Body Works
החברה תקים יחד עם שותף אירופי 20 חנויות של ויקטוריה'ס סיקרט ו-7 חנויות של מותג הטיפוח Bath & Body Works; זאת החל מהמחצית השנייה של השנה; בנוסף, יושקו שני אתרי אונליין ייעודיים לכל אחד מהמותגים
- למרות שהמכירות אונליין הוכפלו - דלתא רשמה ירידה של 14% בהכנסות
- מנכ"לית דלתא ישראל: "הרגלי הצריכה בסגר השני לא השתנו ביחס לסגר הראשון"
- דלתא ביטלה את הפחתת השכר המתוכננת לבכירים
במתחם הדיוטי פרי בנתב"ג פועלת כיום חנות אחת של מוצרי הטיפוח והאקססוריז של ויקטוריה'ס סיקרט, שנפתחה בשנת 2012. בשלב זה, לא ברור אם החנות בדיוטי פרי תעבור לשליטתה של דלתא או תישאר בהפעלה הנוכחית.
דלתא חתמה על הסכם שיתוף פעולה לפתיחת החנויות של המותגים הבינלאומיים, בשותפות עם שותף אירופאי שמחזיק בזיכיון למדינות נוספות באירופה. דלתא גליל תחזיק בשותפות 60% ותנהל את הפעילות של המותגים בארץ.
דלתא גליל היא יצרנית הלבשה תחתונה גם למותגים פרטיים בינלאומיים ובין היתר מייצרת מוצרים לויקטוריה'ס סיקרט. ביוני האחרון רכשה החברה של דבח את הספקית של ויקטוריה'ס סיקרט, חברת בוגרט, לאחר שהאחרונה נקלעה לקשיים כספיים. דלתא רכשה את החברה בתמורה לכך שלקחה על עצמה את ההתחייבויות של בוגרט שעמדו על 105 מיליון דולר.
ויקטוריה'ס סיקרט סובלת מקשיים מתמשכים
לישראל מגיעה ויקטוריה'ס סיקרט לאחר שבשנים האחרונות חוותה קשיים וירידה בפעילות בעולם כאשר גם תצוגות האופנה הססגוניות והידועות שלה סבלו מירידה בחשיפה . במהלך החודשים האחרונים סגרה L Brand, החברה האם, מאות סניפים של המותג ועשרות סניפים של Bath & Body Works בארה"ב ובקנדה. עם זאת, ברבעון האחרון הציגה L Brand תוצאות חיוביות ודיווחה על רווח של 330 מיליון דולר לעומת הפסד של 252 מיליון דולר ברבעון מקביל.
דלתא מפעילה בישראל שתי רשתות הלבשה תחתונה והלבשת פנאי - דלתא ומותג הצעירות FIX. ויקטוריה'ס סיקרט הוא מותג לנשים ויהווה עבור דלתא דרך להרחיב את הפורטפוליו וקהל הלקוחות. גם הבאתו של מותג הטיפוח Bath & Body Works לישראל מהווה עבור דלתא כניסה ראשונה לתחום שאינו הלבשה - תחום מוצרי הטיפוח - שמתחרותיה מתחום האופנה כבר משחקות בו שנים רבות. פוקס היא בעלת המותג ללין ויש לה גם מותג הלבשה תחתונה מקבוצת אמריקן איגל – earie, וקסטרו משווקת את מותג הטיפוח הבוטאני איב רושה.
דלתא מנצלת כעת הזדמנות בתקופת משבר הקורונה להגדיל את שטחי המסחר בשכר דירה נמוך יחסית. הקניונים ובעלי נכסים הורידו מתחילת משבר הקורונה את שכר הדירה ומעניקים הטבות לשוכרים. לדברי ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, גודל החנויות ינוע על 100-400 מ"ר לפי סוג החנות, אך ההקלות בשכר דירה לא היו השיקול העיקרי, לדבריה.
עוד אמרה כי "לגבי Bath & Body Works, אנחנו מרגישים שהשוק בשל לקלוט מותג נוסף, וזה נותן לדלתא כניסה לתחום חדש מבחינתנו שמתפתח ברמה עולמית ויש לו פוטנציאל ורווח גבוה. ויקטוריה'ס סיקרט משלימה את המגוון היומיומי שלנו והיא מעניקה לדלתא מותג הלבשה תחתונה יותר סקסי ונשי מהמותג דלתא. כחברה גדולה אנחנו מחויבים להסתכל קדימה. נכון שיש משבר עולמי אבל אנחנו פועלים כל הזמן. טווח של חצי שנה קדימה אינו טווח ארוך ואנחנו כל הזמן בוחנים הזדמנויות ואם יש אנחנו נכנסים אליהן".
ויקטוריה'ס סיקרט הוקמה בשנת 1977 בקליפורניה כחברה לייצור והפצת מוצרי הלבשה תחתונה, ונחשבת לאחד המותגים המובילים בתחומו. מחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-6.8 מיליארד דולר בשנת 2019. מלבד מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, משווקת החברה גם בשמים, קרמים ומוצרי יופי. Bath & Body Works הוקמה בשנת 1990 באוהיו, ובתוך מספר שנים הפכה לרשת מובילה בארה"ב. ב-2019 עמד מחזור המכירות של החברה על 5.2 מיליארד דולר.