קמעונאי המזון נאבקים על הצרכנים - ומבצעי ה"עוף בשקל" חוזרים
ברשת ויקטורי ימכרו החל ממחר לחם אחיד פרוס או חלה בשקל; רמי לוי ימכור עוף בשקל לק"ג לקונים במעל 100 שקל, ואבטיח בשקל ללא התניית קניה. המבצעים מגיעים לאחר שבשיא תקופת הקורונה צומצמו מבצעי ההוזלות והצרכנים שילמו מחירים גבוהים יחסית
קמעונאי המזון נאבקים על הצרכנים: אייל רביד, מנכ"ל ומבעלי השליטה ברשת ויקטורי, ימכור החל ממחר (ה') כיכר לחם אחיד פרוס או חלה (בימי שישי) בשקל. המבצע לא מותנה בקנייה, ומוגבל ליחידה אחת לקונה. לדברי רביד, החברה הקציבה מיליון שקלים לטובת המבצע, שיימשך בתקופה הקרובה, בכדי לסייע לציבור המתקשה להתקיים בעקבות השפעות משבר הקורונה.
רמי לוי, מי שהמציא את מבצעי המוצר בשקל, לא נשאר מאחור ומציע עוף בשקל לק"ג לקונים במעל מאה שקל, ואבטיח בשקל לק"ג ללא התניית קניה.
המבצעים העמוקים נרשמים לאחר שבשיא תקופת הקורונה צומצמו מבצעי ההוזלות והצרכנים שילמו, על פי נתוני הלמ"ס ונתוני סטורנקסט, מחירים גבוהים ביחס לשנה שעברה.
כך, מדד המחירים של סטורנקסט לחודש אפריל רשם עלייה של 2.6 נקודות מדד ביחס לחודש אפריל אשתקד, ובכך הגיע לרמה הגבוהה ביותר שנרשמה מאז ינואר 2016.