$
פרסום ושיווק

6 דקות המתנה? מוקדי השירות של HOT וyes יישארו מצומצמים

החברות ביקשו ממועצת הכבלים והלוויין לאפשר להן להמשיך לקצר את שעות פעילות מוקדי שירות הלקוחות, על אף החזרה לשגרה

אביאור אבו 08:4307.05.20
חברות HOT ו־yes ביקשו ממועצת הכבלים והלוויין להמשיך לאפשר להן לקצר את שעות פעילות מוקדי שירות הלקוחות, על אף החזרה לשגרה, עקב "ירידה בהיקף כוח האדם". המועצה אישרה בתחילת המשבר ל־HOT ו־yes את קיצור שעות המוקד ל־8 שעות במקום 10 שעות, הקלה שאמורה לפוג מחר, אך החברות הגישו בקשת ארכה.

 

"לטענת HOT" נכתב בשימוע של המועצה, "ההתמקדות ברציפות התפקודית נדרשת נוכח שני נדבכים מרכזיים בעת הזו שהם ירידה בהיקף כוח האדם לצד עלייה בהיקפי הביקושים. HOT הוסיפה כי לשיטתה קיצור שעות הפעילות במוקד השירות מוביל לגמישות ביכולת החברה להעלות את מספר הנציגים המנותבים למתן מענה בסוגיות הקשורות ברציפות תפקודית. החברה טוענת כי הקיצור תורם לשיפור עומסי הביקושים במוקדים, הסופגים בתקופה זו עלייה בכמות הפניות. HOT מציינת גם את חג הרמדאן אשר בגינו צפויים להיעדר בתקופה זו נציגים רבים".

 

yes סיפקה בבקשתה הסברים דומים וביקשה להאריך את ההקלה עד ל־7 ביוני. בשימוע נכתב כי המועצה שוקלת להאריך את ההקלה עד לסוף מאי, והדיון בעניין צפוי להתקיים היום. במקביל, גם משרד התקשורת האריך את איוש המוקדים למשך 8 שעות עבור חברות התקשורת עד ל־17 במאי. במשרד מסבירים כי משמרת אורכת עד 8 שעות, והארכתה ל־10 שעות פעילות דורשת משמרת שנייה שגוררת חפיפה בין מספר גדול של אנשים, שכרגע לא מאפשרת עמידה בהוראות משרד הבריאות. בנוסף, כל עוד מערכת החינוך לא חוזרת לשגרה, הורים עובדים מהבית.

 

 

(ארכיון) (ארכיון) צילום: shutterstock

 

 

x