משבר הקורונה
Gett ויאנגו יתרכזו במשלוחים. המטרה: שירותים לאוכלוסיה המסתגרת בבתים
בעקבות ירידה במספר הנוסעים: החברות מציעות שירותי משלוחים ומרחיבות אותם לרחבי הארץ, תחילה בין אנשים פרטיים ובהמשך גם למסעדות ובתי עסק
- יאנגו מסתערת על הנהגים של גט
- מנכ"ל יאנגו ישראל פורש מהחברה
- גט אולי עוד תגיע לבורסה, אבל לא כחברת הסעות
שירות המשלוחים, יאפשר משלוח של חבילות בגדלים סבירים - בין אם מדובר במזון, בגדים, תרופות או כל חבילה אחרת אותה יבחרו הלקוחות לשלוח בכפוף לתנאי השירות והחוקים החלים. החבילה תיאסף מכניסת הבניין של השולח ותימסר בכניסת הבניין של המקבל - אשר יכול גם לקבל התראה אודות המשלוח ומסלולו. השירות יתבצע על ידי נהגי המונית אשר עובדים עם Yango באופן קבוע. הנהגים אשר יספקו את השירות קיבלו הדרכה מיוחדת לטיפול במשלוחים, וכמו כן הדרכה לנקיטת אמצעי זהירות עקב התפרצות נגיף הקורונה כך שהחבילות יתקבלו וישולחו ללא מגע פיזי מצד הנהג. בנוסף, לא תתבצע "החלפת כספים" פיזית, זאת מכיוון שניהול השירות והתשלומים יעשו כולם מראש באמצעות האפליקציה בלבד.
במקביל, גם Gett הודיעה כי תרחיב את שירות Gett Delivery בפריסה ארצית ללקוחות פרטיים ועסקים. השירות שפעל עד כה רק בגוש דן, יפעל כעת באמצעות נהגי מוניות ושליחים על קטנועים בימי ראשון עד חמישי, מ- 8 בבוקר ועד 11 בלילה במטרה לאפשר גם לעסקים שאין להם מערך הפצה ללקוחות פרטיים להמשיך לספק את מוצריהם גם כאשר הלקוחות שוהים בבתיהם ולא יכולים להגיע אליהם.
מארק און מנכ"ל Gett ישראל התייחס לשינוי המערכתי: "במסגרת הצעדים שננקטים על ידי משרד הבריאות כמשני זהירות מחשש להדבקות, הרי שהאפשרות של אזרחי המדינה להתנייד הולכת ומצטמצמת. מאחר וקיימת סבירות שהנסיעה במונית תהפוך להיות האפשרות המרכזית להתניידות ממקום למקום עבור חלקים בציבור הרי שאנו נערכים להרחבת השירותים שלנו בהתאם לצו השעה כדי לשמור על שגרה שפויה, פרנסה, בריאות וביטחון הקהילה".