אחרי 23 שנים: ב.מ.וו משנה את סמל החברה
הסמל, שעבר מספר גלגולים מאז הופעתו לראשונה ב-1917, יעבור עתה עיצוב מחדש בפעם השישית במספר; הרקע שלו יהיה שקוף ולא שחור כפי שהיה עד כה, והוא יהיה שטוח ודו מימדי באופן שיאפשר לו לבלוט יותר על כל רקע ממוחשב
חברת הרכב הגרמנית ב.מ.וו משנה את סמל החברה פעם נוספת, וזאת לאחר 23 שנים.
- ב.מ.וו סגרה את מרכז המו"פ בגרמניה - לאחר שעובד נדבק בנגיף
- מסלול נפילה: היוקרה הגרמנית מאבדת שליטה
- ב.מ.וו תקים בסין מפעל ענק עם יכולת ייצור של 160 אלף מכוניות בשנה
במקור הופיע סמל ב.מ.וו בשנת 1917, על מנועי מטוסים מתוצרת RUPP הגרמנית. RUPP הפכה עם השנים לחלק מ"ביירישה מוטורן וורקה" (כלומר ראשי תיבות ב.מ.וו) או בעברית - "חברת יצור המנועים הבווארית". הסמל עצמו הורכב מאז ומתמיד מצבעי הדגל הבווארי - כחול ולבן - שהוטמעו בתוך עיגול המזכיר מדחף . עם זאת, ולמרות הדימיון הברור למדחף וההקשר ההיסטורי, ב.מ.וו טרחה להסביר מספר פעמים כי הסמל אינו מייצג צורה זו וכי מדובר בצירוף מקרים בלבד.
מאז 1917 עבר הסמל שישה שינויים שכללו עיצוב מחדש של אותיות הסמל וגם של הרקע. לפי ב.מ.וו, בניגוד לסמל היוצא שהיה מוקף ברקע שחור, הסמל החדש מוקף ברקע שקוף, שלפי היצרנית הבווארית "מתאים יותר לעידן הדיגיטלי" ומיועד לבלוט יותר על כל רקע ממוחשב שעליו יופיע. בנוסף, בניגוד ללוגו היוצא בו שולבו אלמנטים של עיצוב תלת מימדי, הלוגו החדש שטוח ודו מימדי בלבד, כיאה לכזה שלא יופיע רק על חזית מכוניות, אלא גם על מסכי מחשב וסמארטפונים ברשתות חברתיות.
ב.מ.וו אינה היצרנית הראשונה שמחליטה על שינוי סמל בהתאם לרוח התקופה: פולקסווגן הודיעה אשתקד כי תשנה את סמל החברה המפורסם שלה כדי להבהיר שהיצרנית הופכת יותר ידידותית לסביבה ובמסגרת ניסיונה להתנער מפרשת דיזלגייט.