$
פרסום ושיווק

הפדיון היומי למ"ר בקניונים ביום הבחירות עמד על 89 שקל בלבד

השפעת נגיף הקורונה? לפי נתוני ריס, ביום הבחירות שחל ב-9 באפריל 2019 היה הפדיון היומי למ"ר בקניונים 126 שקל, וביום הבחירות שחל ב-17 בספטמבר - 116 שקל למ"ר. הפדיונות בחודש פברואר כולו צנחו בקניונים האזוריים ב-6%, לעומת פברואר 2019

אורנה יפת 10:4804.03.20

פדיונות חנויות האופנה בקניונים ובמרכזי המסחר ירדו בחודש פברואר ב-3%, לאחר פתיחה חיובית של 2020 ועלייה של 3.2% בפדיונות בחודש שעבר. מנתוני חברת ריס עולה כי בפברואר החולף צנחו פדיונות החנויות בקניונים האזוריים ב-6% לעומת פברואר 2019; לעומתם, מרכזי המסחר הפתוחים רשמו ירידה נמוכה יחסית, של 0.4% בלבד.

 

קניון רמת אביב קניון רמת אביב צילום: עמית שעל

 

חברת ריס בודקת את הפדיונות בכ-2,800 חנויות זהות, בעיקר חנויות מתחום האופנה. נתוני החברה מוכיחים כי הציבור אמנם "נוהר לקניונים" בימי הבחירות, אך גם במקרה זה, ההשוואה בין שלושת ימי הבחירות האחרונים מלמדת על מגמת ירידה בפדיונות, כאשר משווים בין שלושת הימים לבין הפדיון היומי הממוצע אשתקד.

 

כך, הפדיון היומי למ"ר לשנת 2019 עמד על 50 שקל, והפדיון היומי למ"ר ביום הבחירות שחל השבוע זינק ל-89 שקל למ"ר, על פי ריס. על אף שמדובר בזינוק של קרוב ל-80% ביחס לממוצע השנתי אשתקד, הוא נמוך משמעותית מימי הבחירות הקודמים: ביום הבחירות שחל ב-9 באפריל 2019 היה הפדיון היומי למ"ר בקניונים 126 שקל, וביום הבחירות שחל ב-17 בספטמבר ירד הפדיון היומי הממוצע בחנויות הקניונים ל-116 שקל למ"ר. סביר שלהתפרצות נגיף הקורונה השפעה על הנתונים.
x