טראקס הישראלית רוכשת את הסטארט-אפ הצרפתי קופיוס
מהחברה נמסר כי 40 העובדים של קופיוס ישולבו בהדרגה בטראקס: "המומחיות של קופיוס בדיגיטציה של מדפי רשתות הסופרים הופכות אותם לשותף אסטרטגי מתאים"
חברת טראקס (Trax) הישראלית שמפתחת טכנולוגיית ניהול מלאי קמעונאי הודיעה היום (ב') על רכישה של סטארט-אפ צרפתי בשם קופיוס, שמפתח פלטפורמת ראייה ממוחשבת המסייעת לקמעונאים לפקח בזמן אמת אחר המלאים במדפים. החברה לא מסרה את סכום העסקה, אך מדובר בעסקת מזומן ומניות.
- החזון של Trax: סופרמרקט במציאות מוגברת
- טראקס הישראלית רוכשת את Planorama הצרפתית
- טראקס הישראלית מגייסת 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר
טראקס מפתחת טכנולוגיה לראיית מחשב וניתוח נתונים של חנויות פיזיות והשלימה ביולי שעבר סבב גיוס של 100 מיליון דולר בהובלת חברת ההשקעות הסינית הופו (HOPU). החברה מעסיקה כיום כ-800 עובדים ועובדת עם 175 לקוחות מ-50 מדינות, ביניהם תאגיד קוקה קולה ונסטלה העולמיות.
קופיוס הוקמה לפני שלוש שנים וגייסה כ-2 מיליון דולר. מהחברה נמסר כי 40 העובדים של קופיוס הצרפתית ישולבו בהדרגה בטראקס. הטכנולוגיה של החברה הנרכשת תאפשר אנליזה של מיקום המוצרים על המדף בחנויות. הפלטפורמה של קופיוס תסייע לקמעונאים לעקוב אחר קצב הרכישה בזמן אמת וכך גם לנקוט בפעולות שיבטיחו חווית קנייה מיטבית והגדלת הכנסות.
מטראקס נמסר שהעסקה תסייע לה לאפשר ניתוח קמעונאי בחנויות כדי לנהל טוב יותר את הזמינות במדפים, לייעל את סידור הסחורה וכך גם לסייע לקמעונאים והרשתות בהגדלת המכירות. על מנת להוביל את תחום ניטור החנויות בזמן אמת.
יואל בר אל, מנכ"ל ומייסד טראקס מסר: "בעשור החדש המפתח להצלחה קמעונאית כרוך בהעצמת יכולת העברת הנתונים ומידע על המדפים בחנויות בזמן אמת. כך יתאפשר לעובדים לתקן ולפעול בהמשך לבעיות ותקלות שעשויות להתעורר. המומחיות של קופיוס בדיגיטציה של מדפי רשתות הסופרים ברחבי אירופה הופכות אותם לשותף אסטרטגי מתאים לטראקס".