אופטימוב רוכשת את חברת Axonite הישראלית במיליוני דולרים
אקסונייט מתמחה בהזרמת מידע. במסגרת הרכישה יצטרפו מייסדיה, יובל שפלר ואדם אברמס, להנהלת אופטימוב. הטכנולוגיה של אקסונייט משלימה את זו של אופטימוב ומייעלת את עבודת אנשי השיווק, לקוחותיה העיקריים
- תמיכה ממשלתית בהייטק - דווקא עכשיו
- כך הפכה שנת 2019 לשיאנית האקזיטים
- עכשיו זה רשמי: אינסייט רכשה את ארמיס בעסקה בשווי של 1.1 מיליארד דולר
הטכנולוגיה של אקסונייט מאפשרת לאסוף ולהגיב בזמן אמת על מידע המגיע ממספר רב של מערכות, בשילוב אוטומציה וטכנולוגיות בתחום הבינה מלאכותית. הפלטפורמה שפיתחה החברה מפשטת את תהליך הבנייה, הפריסה וההפעלה של יישומים עסקיים ממוקדי לקוח, בקנה מידה גדול ובקצב הזרמת נתונים גבוה.
לדברי פיני יקואל, מנכ"ל ומייסד אופטימוב, "הרכישה משלימה את תשתית הדאטה החדשה שלנו הנקראת Optidata. שתעניק לאנשי שיווק ברחבי העולם המשתמשים בה גישה ישירה לנתוני לקוחותיהם בזמן אמת. בנוסף לסנכרון דו-כיווני לכל מערכת או מסד נתונים אחרים בארגון, כגון מערכות שימור לקוחות, מועדון לקוחות, כספים ועוד. המערכת יודעת את מצבו של כל לקוח בזמן אמת, כולל התנהגותו ופעילותו, ויכולה למנף את האלגוריתם של אופטימוב לטובת תקשור הפעולה השיווקית שתמקסם את תגובת הלקוח, בכל זמן נתון".
שפלר הוא יזם סדרתי עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתוכנה ארגונית, בעבר פיתח את פלטפורמת הקופות של ריטליקס NCR והיה מייסד שותף בחברת קאר2גו. לאברמס מעל 20 שנות ניסיון בפיתוח והובלת צוותי תוכנה גדולים בתחומי ML ותשתיות דאטה לאנטרפרייז. השניים הקימו את אקסונייט לאחר שהיו חלק מתהליך השבחת חברת ריטליקס ומכירתה ל-NCR. בחברה השקיעו הקרן של דיוויד בונדרמן (יו"ר TPG), רשות החדשנות ומשקיעים פרטיים.
הטכנולוגיה של אופטימוב משתמשת בבינה מלאכותית לייצור תובנות עבור אנשי שיווק, המהוות בסיס לפעולות וקמפיינים שיווקיים מותאמים אישית, המתוקשרים דרך מגוון ערוצים ביניהם אימייל, SMS, רשתות חברתיות ועוד. אופטימוב עובדת עם מאות מותגים בגדלים שונים בתחומי הצרכנות, אופנה, שירותים פיננסים ותרבות ופנאי. החברה מעסיקה למעלה מ- 260 עובדים במשרדיה בניו יורק, לונדון, סינגפור, הודו ותל אביב. את axonite ייצג עורך הדין אוהד פיליפ ממשרד "ציוני, פילרסדורף, פיליפ".