יוניליוור מעלה מחירים של מוצרי "גלידת שטראוס" בעד 4.3%
בין המוצרים שיתייקרו - טילוני קורנטו, שלגוני מגנום ומארזי סולרו. ההתייקרות יוצאת לדרך שלושה חודשים אחרי העלאת מחירים רוחבית שביצעה החברה
יוניליוור ישראל הודיעה היום (ד') לקמעונאים כי החל מ-1 בפברואר 2020, מחיריהם של מספר מוצרי 'גלידת שטראוס' יעלו בשיעור של עד 4.3% כתוצאה מעלייה מתמשכת בתשומות הייצור.
- יוניליוור תחתוך את השימוש בפלסטיק - יצומצם ב-400 מיליון טונה בשנה
- ענת גבריאל מסיימת את תפקידה כמנכ"לית יוניליוור ישראל
- יוניליוור תיפטר ממותגים רווחיים שלא יתאימו לעקרונות הסביבתיים שלה
החברה טוענת כי ספגה בשנים האחרונות את העלייה בתשומות ונקטה בפעולות התייעלות על מנת להימנע מעליות מחיר נוספות.
בין המוצרים שיתייקרו: טילוני קורנטו, שלגוני מגנום, שלגוני סולרו, מארזי סולרו ומארזי לייט
ההתייקרות יוצאת לדרך שלושה חודשים אחרי העלאת מחירים רוחבית שביצעה החברה. זאת באמצעות הקטנת משקל המוצרים באריזות, מבלי לשנות את המחיר בהתאם; בין המוצרים שהתייקרו - קורנפלקס כריות ושוקולד קליק. הסיבה, לפי החברה - עלייה בתשומות הייצור; באוגוסט 2018 העלתה יוניליוור את מחיר הקרמבו של גלידת שטראוס שבבעלותה ב-7.5%, בנימוק דומה.