למרות האלימות והאיומים: "ג'וקר" שבר שיאי מכירות בסוף השבוע
הסרט של וורנר בראדרס על מקורותיו של אויבו הנצחי של באטמן גרף 93.5 מיליון דולר בצפון אמריקה בלבד - והפך לסרט שהכניס הכי הרבה כסף עם הוצאתו בהיסטוריה של חודש אוקטובר; לקראת יציאתו התריע ה-FBI בנוגע למספר איומים לביצוע ירי המוני בהקרנות
הסרט "ג'וקר" שבר שיאי מכירת כרטיסים בסוף השבוע, למרות הרתיעה שעוררו הסצנות האלימות הכלולות בו בקרב חלק מהצופים. הסרט של חברת ההפקה וורנר בראדרס, על מקורותיו של אויבו הנצחי של באטמן, הכניס 93.5 מיליון דולר בצפון אמריקה רק בסוף השבוע האחרון, והפך לסרט שהכניס הכי הרבה כסף עם הוצאתו בהיסטוריה של חודש אוקטובר. בשיא הקודם החזיק הסרט Venom של חברת סוני, שהכניס 80 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להוצאתו - באוקטובר שעבר.
- כך מתכננת אפל לכבוש גם את המסך הגדול
- ביקורת סרט: לרחף בחלל עם בראד פיט
- גוגל מציגה: כמו טינדר, אבל לסדרות וסרטים
"ג'וקר" הוא הסרט הרווחי ביותר של וורנר בראדרס השנה, והרווחי ביותר מבין הסרטים בדירוג R (סרטים שהצפייה בהם מוגבלת לקהלים מסוימים). הוא הכניס עד כה 234 מיליון דולר בכל העולם. הסרט, שנוצר על ידי מותג DC Entertainment היוקרתי של החברה, היה אחד הסרטים הכי מדוברים השנה; מככב בו חואקין פיניקס כג'וקר, אדם בעל הפרעות שונות שהופך לרוצח, שאלימותו בסרט הצליחה להטריד את המבקרים - וגם את הרשויות.
ה-FBI ומחלקת ביטחון המולדת הזהירו את סוכנויות אכיפת החוק לקראת יציאתו של הסרט ביום חמישי האחרון לאקרנים, בנוגע למספר איומי צופים שפורסמו באינטרנט. חלק מהאיומים קראו לביצוע ירי המוני בהקרנות הסרט. וורנר בראדרס, שכמו CNN נמצאת בבעלות WarnerMedia, אמרה שהסרט "אינו מעודד אלימות במציאות מכל סוג שהוא".
"החברה מאמינה שאחת המטרות של כל סיפור היא להעלות שאלות קשות שנוגעות לנושאים מורכבים", כך נמסר מאולפני החברה בחודש שעבר. "זו אינה כוונתו של הסרט, של היוצרים או של האולפנים להציג את דמות הג'וקר כגיבור".
ההתנגדות לסרט לא עצרה, כאמור, בעד הצופים מללכת לצפות בו בסוף השבוע במספרי שיא. "אני חושב שהמחלוקת שהוא עורר עזרה לו", אמר פול דרגרבדיאן, אנליסט מדיה בכיר בחברת Comscore. "הוא הפך לתופעה חברתית. כל הדיבורים סביבו הפכו אותו לאירוע חובה".