דואר ישראל יפיץ את החבילות של אמזון בארץ
עפ"י ההסכם, החבילות שירכשו ישראלים דרך אמזון בחו"ל ודרך הפלטפורמה של אמזון בישראל, יופצו ללקוחות המקומיים באמצעות הדואר. משמעות ההסכם היא הכנסות של עשרות מיליוני שקלים לדואר
דואר ישראל יפיץ את החבילות של אמזון בארץ. ענקית הסחר המקוון חתמה עם דואר ישראל על הסכם לפיו החבילות שירכשו ישראלים גם דרך אמזון בחו"ל וגם דרך הפלטפורמה של אמזון בישראל, יופצו ללקוחות המקומיים באמצעות דואר ישראל. למעשה, הדואר יעשה את כל השילוח של חבילות אמזון הן כאלה שיגיעו מחו"ל והן כאלה שירכשו מסוחרים בישראל באמצעות אמזון.
- ההשקה הרשמית של אמזון בישראל צפויה מיד אחרי הבחירות
- אלקטרה באמזון: תנסה להיות קניון של מותגים תחת חנות אחת
- שופרסל מתכוננת לאמזון: מחזירה לחיים את אמריקן אאוטלט
משמעות ההסכם היא הכנסות של עשרות מיליוני שקלים לדואר. בשלב זה אמזון לא מתכננת לפתוח מחסנים לוגיסטים בישראל וככל הנראה תשלח מחו"ל לישראל דרך מרלו"גים (מרכזים לוגיסטיים) במדינות שכנות. אותן חבילות שיוזמנו מחו"ל יגיעו למרלו"ג במדינות זרות ומשם יועברו למרלו"ג של דואר ישראל שיהיה המפיץ הבלעדי של החבילות לבתי הלקוחות.
אחרי הבחירות אמורה אמזון להשיק את הפלטפורמה שלה בישראל. בשבועות האחרונים נערכה החברה להשקה וביקשה מהחברות שהתקשרו איתה לקבל הנחות ומבצעים לראש השנה. העמוד הישראלי כבר עלה לאוויר ואמזון כבר החלה לבצע בדיקות למוכרים הישראלים במטרה לבחון האם הם עומדים בסטנדרטים של זמן השילוח ואיכות המשלוח.
אמזון מקיימת תחרות בין הסוחרים על הבאנרים בעמוד הבית ומבטיחה לסוחרים שיציעו את ההנחות והמחירים הטובים ביותר לצרכן, קידום בעמוד הראשון של האתר, ללא תשלום.
מדואר ישראל נמסר: "אנחנו מנועים מלהגיב בנושאים עסקיים".