$
הייטק והון סיכון

ענקית השופינג הסינית Tmall מחפשת שותפים בישראל

ליו יינג, מנהלת תחום היופי בחברה, הגיעה לארץ במסגרת אירוע של לומניס. לדבריה, החברה מחפשת ספקים ישראלים בתחום האסתטיקה והטיפוח האישי. "יש לנו כיום עשרה מותגי יופי ישראלים באתר שזוכים להצלחה מאוד גדולה", סיפרה

מאיר אורבך 13:5015.09.19

Tmall הסינית, פלטפורמת קמעונאות שנמצאת בבעלות עליבאבא, מחפשת טכנולוגיות יופי ואסתטיקה בישראל - כך אמרה לכלכליסט ליו יינג, מנהלת תחום היופי באתר הענק הסיני. היא הגיעה לארץ במסגרת השקת מכשור ביתי לחידוש והצערת עור הפנים של פולוג'ן, חברת בת של לומניס. Tmall פועל בשני אתרים, מרקטפלייס וגלובל, במסגרתו מוצעים מותגים מרחבי העולם

 

 

בשונה מאמזון, האתר הסיני לא מוכר מוצרים משל עצמו או קונה אותם, אלא רק מהווה פלטפורמה לחיבור בין קונים ומוכרים. כיום מדורגים האתר ו-Taobao כאתרי הסחר המובילים בסין, וב-2018 עמד נתח השוק שלהם מכלל המכירות המקוונות במדינה על כ-53%. טימול גלובל מארח כיום יותר מ-20 אלף מותגים שמגיעים מ-77 מדינות והוא הרחבה של טימול מרקטפלייס.

 

ליו יינג ליו יינג צילום: אופיר יונה ואלון סגל

 

  

"יש לנו כיום עשרה מותגי יופי ישראלים באתר שזוכים להצלחה מאוד גדולה. בהשוואה לשנה שעברה רשמנו גידול של 100% במכירות של חדשנות היופי הישראלית", אמרה ליו. המכירות של מותגי האסטתיקה השונים מוערכים כיום בעשרות מיליוני דולרים. בין היתר, זמינים באתר מוצרים להסרת שיער של סילקן, משחקי קופסה תוצרת ישראל כרמיקוב, וחבילות נופש.

 

"זו הפעם הראשונה שלי בישראל", סיפרה. "שמעתי שאתם ידועים בחדשנות והטכנולוגיה שלכם ואנחנו מאוד פתוחים לקלוט עוד מותגים, ומזמינים ואת החברות הישראליות לפתוח פעילות באתר שלנו .יש אצלנו עשרה, ואנחנו רוצים עוד מותגים שיבואו מישראל לסין. אני מאמינה שיש ביקוש למוצרי היופי הישראלים; האישה הסינית באה עם ידע ורצון והיא יודעת מה לבחור, ומחפשת מגוון מותגים, ביניהם מותגי נישה. לא רק שמות מוכרים כמו לוריאל וכדומה". היא סיפרה שבשנה האחרונה חלה צמיחה במספר התיירים שמגיעים מסין לישראל, מה שגורם להם לחפש מותגים ישראלים בשובם.

 

 

לומניס הישראלית מפתחת טכנולוגיות לאפליקציות כירורגיות, אסתטיות ואופטלמיות (רפואת עיניים) בתחום הפיתרונות הקליניים בפולשנות מינימלית. פולוג'ן, חברה בת של לומניס, המתמחה במכשור אסתטי-רפואי לשימוש מקצועי בקליניקות וכן לשימוש ביתי. החברה נשענת על טכנולוגיית RF ליישור קמטים ומיצוק העור. ציפי עוזר ערמון, מנכ"לית לומניס, מסרה: "בשל הערך הרב שאנו רואים בשוק הסיני והאפשרויות הרבות שחדירה לשוק זה נותנת, אנו משקיעים מאמץ ומשאבים רבים במתן מענה מיטבי לדרישות הייחודיות ושואפים להמשיך להוביל ולהתפתח בו". לדבריה, בשנים האחרונות מתחזקת מגמה עולמית של הנגשת טכנולוגיות קוסמטיקה רפואית לשימוש ביתי, במקום הסתמכות על מרכזים מקצועיים בלבד. "בארבע השנים האחרונות הייתה צמיחה של כ-300% מדי שנה בביקוש למכשירים לשימוש ביתי", סיפרה, "ולכן השקת מוצר בשוק ענקי וחשוב זה מהווה בשורה של ממש"'.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x