חברת הבריאות הדיגיטלית Hello Heart גייסה 12 מיליון דולר
החברה פיתחה פלטפורמה מקוונת שמסייעת לחולים בעלי לחץ דם גבוה. את הסבב הובילה Khosla Venture והשתתפו בו משקיעי החברה הקיימים
- לייטריקס מצטרפת לחדי הקרן, גייסה 135 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד
- קומפאס של אורי אלון הגיעה לשווי של 6.4 מיליארד דולר, גייסה 370 מיליון
- התנופה נמשכת: Monday גייסה 150 מיליון דולר, לפי שווי של 1.9 מיליארד
Hello Heart פיתחה פיתרון דיגיטלי לטיפול בלחץ דם גבוה. מוצר הדגל של החברה מסייע לחולים לנהל את רמות לחץ הדם, רמות הסוכר (סוכרת), התרופות והפעילות הגופנית שלהם באמצעות הטלפון הנייד, כאשר החולים מקבלים הסברים מותאמים אישית לתוצאותיהם הרפואיות, ומשפרים את הבריאות באמצעות טיפים מבוססי מחקר, ללא צורך לדבר עם רופא או אחות. התוכנית של Hello Heart מוצעת על ידי מעסיקים גדולים רבים לעובדים שלהם בארה"ב.
מעין כהן, מנכ"לית החברה, מסרה: “החזון שלנו הוא לאפשר לאנשים להבין ולשפר את בריאותם, ואנחנו גאים במיוחד לעזור לחולים בדרך אפקטיבית כל כך בתחום בריאות הלב - גורם המוות מספר 1 בעולם. אנחנו בשלב הצמיחה: מקימים קבוצת Data, מגדילים את צוות הפיתוח שלנו בתל אביב ומחפשים מפתחי Full-Stack Developers ומדעני נתונים בכירים, במטרה להתרחב לפתרונות למצבים רפואיים נוספים ולהשתמש ביישומים מתקדמים של בינה מלאכותית כדי לחזות ולמנוע סיבוכים רפואיים".
וינוד קוסלה, שותף מנהל בקרן Khosla מסר: "כל צרכן צריך להיות המנכ"ל של הבריאות שלו עצמו. Hello Heart היא אחת החברות הבודדות בתחום הרפואה הדיגיטלית מבין כל החברות שראינו בתחום, שהצליחה להשפיע בצורה מהותית על לחץ דם, עם תוצאות מוכחות ועמידות לאורך זמן״.