נחשף בכלכליסט
התנופה נמשכת: Monday גייסה 150 מיליון דולר, לפי שווי של 1.9 מיליארד
את הסבב הובילה קרן Sapphire Ventures, והוא כלל רכיב קטן של גיוס סקונדרי; מייסדי החברה סיפרו לכלכליסט על אתגרי צמיחתה המהירה, ועל תוכנית להכפיל את מספר העובדים
חברת מאנדי הודיעה היום (ג') על השלמת גיוס סבב D של 150 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Sapphire Ventures והשתתפו בו Hamilton Lane HarbourVest Partners, ION Crossover Partners ו-Vintage Investment Partners.
- חברת Minute.ly גייסה 8 מיליון דולר לתמצות ומיקוד שידורי ספורט
- חברת הסייבר Cervello גייסה 4.5 מיליון דולר לאבטחת רכבות
- חברת Smartair גייסה 6 מיליון דולר
הסבב, שנחשף בכלכליסט, נעשה לפי מקורבים לחברה לפי שווי של 1.9 מיליארד דולר. כפי שפורסם, הסבב כלל גם רכיב של סקונדרי (מכירת אחזקות של בעלי מניות קיימים), שהיה קטן יותר משמעותית.
מאנדיי מפתחת פלטפורמה לניהול עבודה בארגונים, ומציעה אותה במודל של תוכנה כשירות במנוי חודשי. בין לקוחות החברה נמצאים קרלסברג, ערוץ דיסקברי, פיליפס, ו-WeWork, לצד מאות חברות פורצ'ן 500 ויותר מ-80,000 בתי עסק נוספים.
החברה הוקמה ב-2014 על ידי רועי מן וערן זינמן. הפלטפורמה שפיתחה מאפשרת ללקוחות לנהל במקום אחד את כל היבטי העבודה שלהם - החל מתכנון אסטרטגי שנתי ועד לניהול המשימות השוטפות, ניהול קמפיינים שיווקיים, לקוחות ומכירות.
ערן זינמן אמר לכלכליסט על החיבור עם קרן Sapphire Ventures מעמק הסיליקון: ״זה סבב גדול בשלב מאוד מתקדם של החברה והרבה קרנות שמו את הפוקוס על הנתונים הפיננסים, אבל מה שאהבנו בתקשורת איתם זה שהם הבינו את המוצר ומאוד התחברו למה שאנחנו מנסים לבנות״.
רועי מן הוסיף: ״עשינו סבב גדול עכשיו כדי לתת לחברה אוויר לנשימה. הנפקה אינה על הפרק כרגע היא ללא ספק חלק מהתוכניות לעתיד. הסבב הנוכחי שם אותנו כאחת החברות הפרטיות הגדולות בישראל זו הזמנות חד פעמית״. מן וזינצמן אמרו כי מאנדיי, שמעסיקה היום 265 עובדים (50 בניו יורק והשאר בישראל), צפויה להכפיל את המספר בשנה הבאה.
קצב צמיחה מהיר כמו שלכם עלול להיות מאתגר לחברה צעירה.
זינמן: ״ברור, אבל אני חושב שצריך לבנות חברה שבנויה לאתגר, אנחנו בונים הכל כך שנוכל להאיץ בקצב הזה. חשוב להבין את גדול ההזדמנות בשוק, תחום העבודה העתידי משתנה לחלוטין. אנחנו רואים עכשיו טרנד עולמי של מחשוב וצוותים שמשנים את צורת העבודה. מאנדיי מביאה להם אבני לגו לבניית הכלים שהם צריכים כדי להצליח. בחיים הפרטיים יש לנו את הסמארטפון ויש ציפייה היום שגם הכלים בעבודה יעבדו בצורה דומה ויאפשרו לנהל אלפי עובדים. שני הדברים שמניעים אותנו הם גודל ההזדמנות ובניית מוצר טוב״.
מן: ״אנחנו עובדים עם הרבה תעשיות ופוטנציאל השוק שלנו עומד של מיליארדי אנשים. גם המשקיעים וגם אנחנו מבינים שיש כאן פוטנציאל ענק״.
השניים הדגישו את השינוי באופי המוצר של מאנדיי שנעשה לאחרונה, מפלטפורמה שמחברת תהליכים ואנשים בתוך הצוות, לכלי שמחובר גם לספקים, אפליקציות ולקוחות מחוץ לחברה. ״זה הופך אותנו למרכז האופרציות של הארגון״ הסביר מן.