דרוש צייצן-על ראשי: טוויטר מחפשת מומחה מדיה חברתית
הרשת החברתית פרסמה מודעת דרושים לאיתור אדם שיפעיל את חשבון Twitter@ ויקדם את תדמית החברה וערכיה. ואולם, יהיה עליו גם להתמודד עם תלונות גולשים על קשת רחבה של נושאים
כמעט בכל חברה בעלת נוכחות מקוונת ישנו בעל תפקיד שמנהל את נוכחותה במדיה החברתית - פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופלטפורמות אחרות. אך מה על החברות שמאחורי הרשתות עצמן? טוויטר עצמה פרסמה השבוע משרה חדשה: צייצן ראשי, שצפוי לנהל עבורה את חשבון Twitter@.
- הבית הלבן משיק מלשינון מקוון לצנזורה פוליטית במדיה חברתית
- טראמפ בטוויטר: סגן נשיא סין מגיע לארה"ב כדי לסגור עסקת סחר
- האם פייסבוק וטוויטר צריכות לדאוג שלא נעליב את הפוליטיקאים שלנו?
"אתם תקבעו את הטון של מי אנחנו וכיצד אנו פועלים, תדברו עם אנשים בטוויטר ותספרו את הסיפור של מטרותיה של טוויטר וחדשנות מוצריה", נכתב במודעת הדרושים.
מה שהמודעה לא ציינה, זה שהצייצן הראשי יצטרך להתמודד גם עם תלונות משתמשים - מתכונות שחסרות כבר שנים כגון כפתור עריכת ציוץ, ועד זעם על צנזורת תוכן, פוסטים פוגעניים, חומרי שנאה ועוד.
מה צריך כדי להיות צייצן ראשי בטוויטר? לפי המודעה של החברה, צריך "לאהוב את טוויטר, ולהיות נלהב לגבי מטרות וסיפורה של החברה; ניסיון באיוש תפקידי קופירייטינג עבור מותגים משפיעים, בפלטפורמות שונות, בדגש על טוויטר; יכולות עריכה חדות כתער; השקעה בתרבות של טוויטר, ולהיות מעודכנים במה שקורה עוד לפנינו; היכרות נרחבת עם עולם השיווק; תושיה, שימת לב לפרטים, ויכולת למצוא פתרונות במקרים בהם שולטת אי וודאות; מיומנות גבוהה בסיפור סיפורים יצירתיים ובעלי השראה, שמתקשרים רעיונות מורכבים בצורה פשוטה".