וולמארט תציע את חבילות האופנה של KidBox של חיים דבח
KidBox הוקמה ע"י אחיו של אייזיק דבח בעלי דלתא. אגף המו"פ שלה פועל בישראל והמכירות והשיווק פועלים בארה"ב. לקוחות ענקית הקמעונאות האמריקאית יוכלו לרכוש מעל 120 מותגים של מותגי אופנה נבחרים במסגרת שירות החבילות שמציעה KidBox
וולמארט תציע את חבילות האופנה של חברת KidBox של חיים דבח.
במסגרת הסכם השת"פ בין שתי החברות, יוכלו לקוחות וולמארט לרכוש מעל 120 מותגים של מותגי אופנה נבחרים וביניהם מותגים מובילים כמו דיזל, אדידס, DKNY, פומה וריבוק, במסגרת שירות החבילות שמציעה החברה.
הלקוחות יוכלו לרכוש כ-6 חבילות שונות שיורכבו בידי KidBox ויותאמו לעונות השנה השונות ולתקופות כמו עונת החגים והחזרה לבית הספר. החבילות יוצעו בהנחה של כ-50% ממחיר השוק.
לאחרונה ביקר בישראל מנכ"ל וולמארט, דאג מקמילון, בראשות משלחת של בכירי החברה. במסגרת ביקורו פגשה החברה מספר רב של חברות סטארט-אפ. וולמארט גם רכשה את אספקטיבה הישראלית המפתחת מנוע המלצות על מוצרים המבוסס על חוות דעת ברשת. ענקית הקמעונאות האמריקאית השקיעה גם בקבוצת הסייבר הישראלית Team8, שם מוגדרת ענקית המרכולים כמשקיעה אסטרטגית.
הפורמט בו פועלת KidBox הוא שילוב הזמנות מקוונות וחוויית קנייה פרסונלית, נושא שתופס תאוצה בעולם האונליין ובעיקר בכל הנוגע לענף האופנה. לאחר שהלקוח מציין פרטים כלליים הכוללים את גיל הילד ומגדרו וממלא שאלון על העדפותיו האופנתיות (אלגנטי או יותר חופשי למשל), צבעים אהובים ופריטים רצויים, האלגוריתם שפיתחה החברה מנתח את המידע ובונה את החבילה האופטימלית שתתאים לצרכיו.
בשלב הבא הילד והוריו מקבלים קופסה ובה 8-6 פריטים. הם בוחרים אילו פריטים מצאו חן בעיניהם ומשלמים רק עבורם, כאשר החזרת יתר הפריטים נעשית בחינם. אם כל תוכן הקופסה נשאר בידי הלקוח, החברה תורמת בגד לילד נזקק.
החברה הוקמה על ידי חיים דבח, העוסק בתחום האופנה ואחיו של אייזיק דבח, בעל השליטה בדלתא טקסטיל. אגף המו"פ של החברה פועל בישראל והמכירות והשיווק פועלים בארה"ב. עד כה גייסה החברה כ-28 מיליון דולר, בין היתר מקרן ההון סיכון Firstime של אילן שילוח ניר טרלובסקי ויונתן בן ארצי, קרן Canvas וקרן HDS.
טרלובסקי: "העובדה שחברת הריטייל הגדולה בעולם בחרה בנו כשותפה שלה לתחום הצומח של רכישות בהתאמה אישית מעידה לא רק על העובדה שזאת צורת הסחר העתידית אלה גם על המעמד המוביל של קידבוקס בתחום".
וולמארט היא אחת החברות הגדולות בארה"ב, עם הכנסות של 514 מיליארד דולר ב־2018 ועם שווי שוק של 283 מיליארד דולר. החברה מעסיקה 2.2 מיליון עובדים ב־12 אלף חנויות.