בייביטרי, אתר מוצרי התינוקות הגדול בסין, מתרחב
היעד הראשון 627 מיליון גולשי האינטרנט בהודו. ההתרחבות הגלובלית חשובה עבור בייביטרי גם על רקע הירידה בשיעור הילודה בסין
בייביטרי, אתר מוצרי התינוקות הגדול בסין, שעליבאבא היא המשקיעה הגדולה ביותר בו, עם 214 מיליון דולר, נערך להתרחבות גלובלית.
- בלב המאפליה של כיסויי הסמארטפון
- עליבאבא וטנסנט נכנסות לשוק התחבורה השיתופית בהשקעה של 1.5 מיליארד דולר
- עליבאבא רוכשת את אינפינטי AR הישראלית
על פי מייסד ומנכ"ל החברה, אלן וונג חואינאן הוא אינו צופה כי התחרות תהיה קשה. "אני לא חושב שיש משהו שמשתווה לבייביטרי", אמר וונג בשיחה עם ה"סאות' צ'יינה מורנינג פוסט". "אין משהו דומה לפלטפורמה המשולבת שלנו, שמאחדת קמעונאות מקוונת עם פורומים שנותנים ייעוץ הורי".
מספר המשתמשים הפעילים בחודש באתר צנח במחצית בשנה שעברה, משיא של 177 מיליון ביוני 2017. בה בעת, בייביטרי, שהונפקה בנובמבר שעבר, דיווחה על רווח נקי של 201.2 מיליון יואן (30 מיליון דולר) בשנה שעברה, זינוק של 29.75 לעומת 2017. האתר זמין לפי שעה רק בשפה המנדרינית. המשתמשים הם בעיקר מסין, אך ישנם גם משתמשים דוברי מנדרינית ברחבי העולם.
על פי וונג, החברה מבקשת להתרחב בשלוש השנים הבאות בראש וראשונה להודו, שם צפוי מספר משתמשי האינטרנט להגיע השנה ל-627 מיליון. עם משקיעי החברה נמנים גם חברת ההשקעות משנגחאי, פוסון אינטרנשיונל וחברת שירותי ההוראה TAL אדיוקיישן. ההתרחבות הגלובלית חשובה עבור בייביטרי גם על רקע הירידה בשיעור הילודה בסין.