נסטלה תרחיב את מגוון מוצרי שוקולד הרובי שלה, בעקבות הצלחת הקיט קט הוורוד
השוקולד, שהשיקה החברה לפני כשנה, זכה להצלחה בעיקר בזכות המדיה החברתית, וכבר נמכר ב-25 מדינות. בכיר בנסטלה: "הבאזז שיצרנו מרגע ההשקה היה יותר טוב מכל סיקור תקשורתי ועודד אותנו להרחיב את התפוצה"
חברת המזון הגדולה בעולם נסטלה מתכוונת להרחיב את מגוון מוצרי שוקולד הרובי שלה, זאת בעקבות ההצלחה של הקיט קט הוורוד שהשיקה לפני שנה.
- בגלל הפדופילים: דיסני, נסטלה ואחרות מפסיקות לפרסם ביוטיוב
- אסם במו"מ עם חברת נסטלה להפצת חטיפי במבה בארה"ב
- נסטלה פתחה ביפן חנות לאוהבי קיט קט: בחרו לבד את הטעם האהוב עליכם
רובי, שנחשף ב-2017, הוא סוג השוקולד החדש הראשון שהצטרף לחלב, המריר והלבן ב-80 השנים האחרונות. השוקולד מיוצר מפולי קקאו רובי נדירים, והוא בעל גוון ורדרד וטעם פירותי. לרגל שנה להמצאתו השיקה נסטלה באסיה מהדורה של קיט קט ורוד המכיל חמוציות יבשות ואגוזים – וזכתה להצלחה מהירה.
בתחילת הדרך הגבילו בנסטלה את התפוצה של הקיט קט הוורוד ליפן בלבד, אבל ההתלהבות שבה התקבל הובילה אותם להרחיב את מכירתו ל-25 שווקים בעולם, כולל ישראל. "בעבר חידושים בתחום האוכל, והשוקולד בפרט, נוצרו בעיקר במערב אירופה וצפון אמריקה, אך כיום אסיה היא מרכז הטרנדים", הסביר סדריק לקרואה, מנהל עסקי הממתקים של נסטלה ביפן. "הצרכנים באסיה פתוחים לדברים חדשים ומיומנים בשימוש במדיה החברתית". בארה"ב, שוק השוקולד הגדול בעולם, מחכה שוקולד הרובי לאישור מה-FDA.
על פי חברת מחקרי השוק מקרומיל, יותר מ-40% מאוכלוסיית יפן מודעים לקיומו של שוקולד הרובי ו-5% טעמו אותו. המדיה החברתית אחראית במידה רבה להתפשטות המהירה של הפופולריות שלו: משתמשי אינסטגרם צעירים רבים באסיה שיתפו את רגעי הרובי שלהם, ומאז השקתו הוא הפך מושא חיפוש בגוגל יותר מ-120 מיליון פעמים. "הבאזז שיצרנו מיד מרגע ההשקה היה מדהים ועודד אותנו להרחיב את התפוצה", הוסיף לקרואה. "תופעת ה'מפה לאוזן' שנוצרה היתה הרבה יותר טובה מכל סיקור תקשורתי שהיינו משלמים עליו".
בעקבות ההצלחה של הרובי גם חברת בארי קלבו השוויצרית, שהיתה הראשונה לפתח את הטעם החדש, הקימה אתר שבו הצרכנים יכולים לחלוק ברעיונות לשימושים ומוצרים נוספים בשוקולד, בהם לדוגמה אוריאו עם שוקולד רובי.