נסטלה פתחה ביפן חנות לאוהבי קיט קט: בחרו לבד את הטעם האהוב עליכם
החנות היא מעין גרסת קיט קט למפעל השוקולד של ווילי וונקה מ"ממלכת השוקולד". בחירת הטעמים נעשית על ידי שימוש במסך מגע. לבסיס ניתן לבחור בין 5 סוגים שונים של שוקולד ויש גם 9 תוספות לבחירה
בחנות, שהיא מעין גרסת קיט קט למפעל השוקולד של ווילי וונקה מ"ממלכת השוקולד", בחירת הטעמים נעשית על ידי שימוש במסך מגע. לבסיס ניתן לבחור בין 5 סוגים שונים של שוקולד. לצד הטעמים המסורתיים כמו שוקולד חלב, אפשר להתפרע עם טעמים פחות קונבנציונאליים כמו מאצ'ה (תה ירוק טחון-דק, האהוד ביותר ביפן) או שוקולד לבן בטעם תות.
מלבד טעמי הבסיס יש גם 9 אפשרויות לתוספות, ביניהן מרשמלו, אננס, אוכמניות, מנגו, צימוקים ירוקים, שקדים, קשיו, אגוזי מקדמיה וקוקוס.
החטיפים עולים בין 9-6 דולר לאחד. אבל במחיר של 18 דולר אפשר לקבל חטיף הכולל את כל 9 התוספות.
המתלבטים יכולים להיעזר בהמלצות השף, שעוזר לחבר בין הבסיס והתוספות הטובות ביותר, בדומה לסומליה במסעדת גורמה. לדוגמה, לאוהבי שוקלד מאצ'ה השף עשוי להמליץ להוסיף מרשמלו, אוכמניות וקוקוס.
קיט קט הושק לראשונה ב-1935, אך ליפן הגיע החטיף רק בשנת 2000 וזכה להצלחה – לפי הערכות החברה בכל יום נמכרים במדינה 4 מיליון חטיפים. מאז התפתח שם שוק לטעמים ושילובים משונים. ישנם כיום מעל 300 סוגי קיט קט, כולל בטעמי עוגת גבינה, ווסאבי (ממרח ירוק חריף), תה ירוק, סושי ואפילו אוזו.
בנסטלה מתכוונים להמשיך ולהשיק טעמים לא שגרתיים, כך למשל מוקדם יותר השנה הושק קיט קט ורוד המיוצר משוקולד רובי – סוג השוקולד האחרון שהומצא מאז השוקולד הלבן.