$
פרסום ושיווק

תו ניקיון: יוניליבר, לוריאל ודנונה בראש מדד היערכות לשינויי אקלים

כך עולה מדו"ח שפרסם ארגון CDP הבודק את שיעור פליטת הפחמן של חברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם. הארגון בדק את 16 חברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם

שירות כלכליסט 08:3426.02.19

תאגידי יוניליבר, לוריאל ודנונה האירופיים ערוכים באופן הטוב ביותר להתמודד עם שינויים אקלימיים - כך עולה מדו"ח שפרסם ארגון CDP הבודק את שיעור פליטת הפחמן של חברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם.

 

לוגו יוניליוור לוגו יוניליוור צילום: Unilever

 

הארגון בדק את 16 חברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם על פי מדדים הכוללים פליטת פחמן, שימוש במים וממשל אקלימי. הסוקרים התבססו על הערכות לפיהן החברות יצטרכו להסתגל להשפעות של התחממות כדור הארץ, לטובת שורת הרווח. "אם נתחיל להיפגע משינויי האקלים, נפתח מודעות למוצרים שפגיעתם בכדור הארץ קטנה יותר", כך אמרה קרול פרגוסון, בכירה בארגון, לסוכנות בלומברג.

 

ענקית הקמעונאות יוניליבר דורגה בראש הרשימה, זאת בין השאר בזכות רכישת Seventh Generation, למוצרי ניקיון ידידותיים לסביבה, ב־2016.

 

לוריאל דורגה במקום השני, בזכות שרשרת האספקה עם ההגנה הגבוהה ביותר מסיכונים אקלימיים ודירוג גבוה של התוכנית שלה לאנרגיה בת קיימא. השקעותיה של דנונה בניקיון האדמה והמים, כמו גם מגוון רחב של מוצרים טבעוניים, מיקמו אותה במקום השלישי. עוד בחמישייה הפותחת: נסטלה וקולגייט־פלמוליב.

 

חברות אמריקאיות ובהן קראפט-היינץ ואסתי לאודר דורגו בתחתית הרשימה. הארגון מסר כי מותגי קראפט ואוסקר מייר של קראפט מפגרים מאחורי חברות אחרות מבחינת פיתוחים שיאפשרו הפחתת רמות פליטת הפחמן וכן בשל הסתמכותם על מוצרי בשר וחלב שהופכים אותם חשופים יותר לסיכונים פיזיים כתוצאה משינויי האקלים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x