מיתוג מעסיק
סמנכ״לית משאבי אנוש בחברת טלדור תקשורת, מספרת להייטקיסט איך זה לעבוד בחברה
התחרות על עובדים מוכשרים בענף ההייטק גוברת. במסגרת סדרת הראיונות של ערוץ הייטקיסט עם מנהלים בארגונים, מצאנו כי עבור טאלנטים, הבחירה במקום העבודה הבא מבוססת על הרבה מעבר לתלוש השכר. ראיון 16 מתוך 100 בסדרה; והפעם, רונית פבל, סמנכ״לית משאבי אנוש בחברת טלדור!
1. מה מאפיין אתכם כארגון ואילו ערכים חרטתם על דגלכם?
ערכי ההגינות והאמינות מלווים אותנו מעל 30 שנים. אלו חלק ממיני הסיבות שלקוחותינו נאמנים לנו לתקופות ארוכות: יותר מ-90% מהלקוחות של טלדור הם לקוחות חוזרים. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות עסקים אחרת, תוך עמידה בלוחות זמנים, בתקציב ובסטנדרטי איכות ושביעות רצון גבוהים של לקוחותינו.
הצד המשלים של ערכי החברה בפן הלקוחות, הוא חתירתנו הבלתי פוסקת להיות חברה שעובדיה גאים להשתייך אליה. חברה לומדת, מתחדשת ומחדשת. חברה ערכית אשר רואה, מכירה ומוקירה את תרומתו של כל עובד, ומטפחת את הפוטנציאל שיש בו לרמת מצויינות בביצוע.
2. אילו עובדים ״ירגישו בבית״ ויצליחו בארגון שלכם?
מצד אחד עובדים חולי אדרנלין, יצירתיים ותזזיתיים, אוהבי שינויים ואקשן ומצד שני עובדים שאוהבים סדר, עבודה by the book, שלווה ויציבות יומיומית.
כל אחד ימצא עצמו בבית בטלדור, בשל גודלה והמגוון הנרחב של המשרות והתפקידים המוצעים בה. כל חטיבה שונה מאחרת, כל מחלקה שונה מאחרת, לכל אחת צבע ואופי ייחודיים לה, שנקבעים על ידי הפעילות, המנהלים והעובדים שבה, שמקבלים גב חזק מההנהלה. כולנו חותרים יחד להצלחת החברה.
3. כיצד אתם עוזרים לעובדים להצליח בארגון ולפתח את הקריירה שלהם?
הנהלת החברה חרטה על דגל האג'נדה הארגונית שלה תהליכי קידום וניוד פנימיים. ערך "קידום מבפנים" אינו רק נאה דורש אלא גם מקיים – למעלה מ-85% ממנהלי החברה קודמו מבפנים.
כל עובד אצלנו מקבל את הליווי הדרוש לו אישית כדי להתקדם לשלב הבא בקריירה; בין אם לכיוון ניהולי בין אם מעבר מתפקיד טכני/נישתי לעסקי ועד מעבר לתפקידי "גורו" טכנולוגי. יש לנו את הכלים להכשיר עובדים לכל מסלול ואנחנו מרעננים תכניות לפיתוח עובדים מידי שנה תוך שימוש במערכת לניהול ידע. כמו כן, אנחנו מפעילים הדרכות וקורסים ארוכי טווח או קצרים כגון סדנאות שירות לעובדים טכניים, הסמכות למתחילים והסמכות יוקרתיות (דוגמת CCIE). הללו מתעדכנים כל הזמן, בקצב הטכנולוגיה המתקדמת.
החלום שלנו הוא שעובדים ירצו לחלום.
4. אילו אירועים / פעילויות החברה מקיימת לטובת העובדים?
מגוון ומשתנה: החל מאירועים אינטימיים ברמת צוותית, מחלקתית, ועד טיולי חטיבות ואירועים חוצי חברה. דרך אירועי משפחות – ילדי עובדים העולים לכיתה א', ילדי עובדים מתגייסים, סרטים לילדים ואף קייטנות לילדי עובדים בקיץ. כלה בהרצאות חיצוניות והרצאות עובדים עם פיצה ובירה, מפגשי פורומים תקופתיים וכדומה. בנוסף ישנם מבצעים והטבות לעובדים ברמה חודשית, Happy Hour לרבות חידונים, קבלות שבת והפתעות ספונטניות (קרמבואים, ארטיקים בקיץ, שוקולדים בכל הזדמנות, מרק חם בחורף ופיצוחים כשמקרינים משחקי כדורגל). כמובן שמעבר לכך, צוות משאבי אנוש המיומן והוותיק, יחד עם המנהלים, משקיע בכל עובד ברמה אישית ברגעים המאושרים וחלילה בחולי או באירועים טרגיים.
5. מה החזון שלכם בכל הקשור לאנשים שעובדים בחברה?
ראש גדול, ראש גדול, ראש גדול. אנחנו רוצים אנשים שירצו להיות מקצוענים, שייקחו אחריות, יזמו ולא יפסיקו להביא רעיונות. המטרה שלנו היא שכל עובד יהיה מחובר ליעדי הארגון, יבין ויזדהה עם ערכיו תוך מימוש עצמי של 3 ה"כ" – כיף, כבוד וכסף.
6. כיצד נראה יום עבודה בארגון?
אין יום שדומה לקודמו. אבל בגדול – להגיע לעבודה, לתת שירות מעולה, לעשות את מה שעושים בצורה הטובה ביותר ו- repeat.
7. מה מאפיין את העובדים והמנהלים בארגון שלכם? אילו אנשים אתם מחפשים?
עצמאיים. שאפתניים ומלאי מוטיבציה. כאלו שיודעים ורוצים להוביל. כאלו שמוכנים ללמוד ולהשקיע. רעבים להצלחה. זאבים בודדים וגם team players. העיקר שיהיו אנשים ערכיים וטובים, את כל השאר אנחנו מספקים.
בואו להכיר אותנו לעומק ולהתעדכן במשרות הפתוחות שלנו באתר הקריירה שלנו בהייטקיסט.
הייטקיסט – פלטפורמת מיתוג המעסיק החדשה והיוקרתית לענף ההייטק בישראל.