חברת HEED גייסה 35 מיליון דולר בהובלת סופטבנק
החברה פיתחה פלטפורמת תוכן לאוהדי ספורט, שמאפשרת להם לקבל מידע על ענפי הספורט והקבוצות שהם אוהבים בשילוב רכיבי בינה מלאכותית. סבב הגיוס יאפשר ל-HEED להרחיב את היצע המוצרים ולהגיע לענפים חדשים
HEED, פלטפורמה דיגיטלית לאוהדי ספורט המבוססת על בינה מלאכותית וטכנולוגיה שפותחה בישראל, גייסה 35 מיליון דולר בהובלת סופטבנק. ההשקעה הנוכחית, שמתווספת להשקעה הראשונית של 25 מיליון דולר בידי AGT International שבבעלות מתי כוכבי, תאפשר ל-HEED להרחיב את שיתופי הפעולה שלה עם ליגות, איגודי ספורט ומועדונים ברחבי העולם ואת היצע השירותים שלה.
- חברת Supersmart גייסה מיליוני דולרים מ-Bizerba הגרמנית
- חברת CTERA Networks גייסה 30 מיליון דולר
- חברת BrandTotal גייסה 6 מיליון דולר
HEED משתמשת ברכיבי בינה מלאכותית כדי לזהות את הרגעים המלהיבים ביותר באירועי ספורט חיים, ובאנליטיקות מבוססות אינטרנט הדברים כדי לייצר תובנות וסיפורים חדשים. התוכן הייחודי מועבר לסמארטפון של האוהדים אוטומטית וכמעט בזמן אמת, כדי לספק להם חוויית משחק עשירה יותר.
מעבר לסטטיסטיקות המוכרות ולניתוח ההיבטים הפיזיולוגיים של כל ענף ספורט, HEED מאפשרת להגיע לתובנות עמוקות יותר, להציג לאוהדים מידע גם על ההיבטים הרגשיים וההתנהגותיים של הספורט ועוד. הפלטפורמה זמינה עבור ענפים ככדורגל, כדורסל, קרבות MMA ועוד.
״סופטבנק היא מהמשקיעות המובילות את מהפכת הבינה המלאכותית ואינטרנט הדברים", אמר מייסד AGT, מתי כוכבי. "יש חשיבות אסטרטגית לכך שגוף בעל עוצמה כזאת מצטרף כמשקיע מרכזי כבר בשלב מוקדם ותומך בחזון ובטכנולוגיה שהצגנו. העולם הפיזי מרתק לא פחות מהעולם הדיגיטלי".