לא רק פרזנטורית: קים קרדשיאן נכנסת לשותפות בקרולינה למקה
לדברי הדוגמנית בר רפאלי, שיצרה את הקשר עם כוכבת הריאליטי, קרדשיאן תקבל 10% מחברה בת אמריקאית שתהיה אחראית על פעילות חברת המשקפיים קרולינה למקה בארה"ב ו-5% ממכירת משקפיים בעיצובה. ההשקעה בהשקת המותג בארה"ב מוערכת ב-20-30 מיליון דולר
בר רפאלי לא לבד. קים קרדשיאן נכנסת לשותפות בחברת המשקפיים קרולינה למקה. קרדשיאן תקבל 10% מחברה בת אמריקאית שתהיה אחראית על הפעילות של קרולינה למקה בארה"ב. החברה תחל פעילותה ברבעון השני של 2019. כמו כן תקבל קרדשיאן כ 5% ממכירות המשקפיים שהיא תעצב עבור המותג. תשלום נוסף שלא נמסר מטעם החברה תקבל קרדשיאן עבור הובלת קמפיין לקרולינה למקה.
- הפרזנטורית הבאה: קרולינה למקה במשא ומתן מתקדם עם קים קרדשיאן
- דראג קווינס, קרדשיאן והסטארט-אפ מירושלים: כך עושה לייטריקס מיליונים מסלפי
- היהלומים החדשים: גלו איזו מתנה העניק קניה ווסט לאשתו קים קרדשיאן לכבוד חג המולד
מי שיצרה את הקשר עם קרדשיאן עבור קבוצת קסטרו הודיס היא הפריזנטורית והדוגמנית הבינלאומית, בר רפאלי.
"צילמנו קמפיין בלוס אנג'לס ויוסי גביזון (מייסד קבוצת הודיס, א.י) אמר לי שזה הזמן ליצור קשר עם קים. אמרתי לו שאם אני מערבבת ביזנס עם פלז'ר אני צריכה לדעת שאנחנו סגורים על עצמנו", סיפרה רפאלי במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר החברה. "ישבתי איתו, הבנתי את העסקה והתקשרתי לקים. היא שאלה אותי איך עושים את זה. אמרתי לה שגם אני התחלתי כפריזנטורית והיום אני שותפה. אז היא אמרה לי 'אני רוצה מה שיש לך'" .
הקמפיין עם קרדשיאן יצולם בפברואר בארה"ב באמצעות צוות אמריקאי ויעלה בחודש אפריל ברשתות החברתיות. ההשקעה בקמפיין ובהשקת האתר החדש וקידום המותג בארה"ב מוערכת ב-20-30 מיליון דולר. ההסכם עם קרדשיאן נחתם לשנתיים החל ממרץ 2019 וניתן להארכה בשנה נוספת.