$
30 דקות

דראג קווינס, קרדשיאן והסטארט-אפ מירושלים: כך עושה לייטריקס מיליונים מסלפי

זאב פרבמן, מנכ"ל ומייסד שותף בלייטריקס הישראלית, מסביר איך זכתה החברה לקידום מכירות משמעותי מסלבריטאי-על, איך נוצר הקשר עם אמני איפור ודראג קווינס ומה מרוויחה מזה החברה

שירות כלכליסט 11:3115.07.18

ד"ר זאב פרבמן, מנכ"ל לייטריקס וממייסדי החברה, מודה שבתור סטודנט למדעי המחשב הוא לא חשב שהחברה שיקים תביא אותו לקשר עם משפחת קרדשיאן ודראג קווינס ותהיה אחת מנותנות החסות למצעד הגאווה בירושלים.

 

 

 

לייטריקס מציעה אפליקציות לעריכת תמונות ווידאו, ביניהן Facetune הפופולרית, שזיכתה אותה בשורה של פרסים - כולל פרס האפליקציה הטובה ביותר לשנת 2017 של אפל. "כשיצאנו לדרך ב-2011 ראינו אפליקציה בשם Snapseed, שהציעה יכולות מתקדמות יותר של עריכת תמונה והיתה אפליקציית השנה של אפל, וידענו שנוכל לבנות מוצרים טובים יותר", הוא מסביר בשיחה בפודקאסט "30 דקות או פחות". 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן 

 

מעבר לפרסים, האפליקציה שפותחה בירושלים זכתה לשבחים מסלבריטאים כמו קלואי קרדשיאן וגיסה קניה ווסט, מה שהוביל את החברה ליצור איתם קשר כדי למסד שיתוף פעולה.

 

אפליקציית Facetune של לייטריקס. המלצה חמה מקלואי קרדשיאן אפליקציית Facetune של לייטריקס. המלצה חמה מקלואי קרדשיאן

 

 

פרבמן מספר איך הקפיצו מחמאות כאלה את המכירות ואיפשרו לחברה לעבוד ללא גיוס כסף ממשקיעים בתחילת הדרך, למה החלה החברה לעבוד עם דראג קווינס ואמני איפור וחושף את ההכנסות, התחזיות והתוכניות להמשך.  

זאב פרבמן, מנכ"ל לייטריקס זאב פרבמן, מנכ"ל לייטריקס

 

 

מראיינים: 

נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x