ארומה תל-אביב משקיעה במיתוג מחדש של הסניפים והאריזות
ל"כלכליסט" נודע שרשת בתי הקפה בבעלות גולן עינת משקיעה במיתוג מחדש שנועד להדגיש את היותה "רשת תל אביבית"
רשת בתי הקפה ארומה תל-אביב מחדשת את נראות הסניפים ואריזות המוצרים בניסיון להדגיש את מה שבחברה מכנים "היותה רשת תל אביבית".
- מנכ״ל משרד התיירות: "בעבר היה מיתוג צלבני בקמפיינים והיום - נופש וים"
- בנק הפועלים יוצא באסטרטגיית מיתוג חדשה; מרחיב את שירותי הייעוץ ללקוחותיו
- פרנואידים? עצלנים? מה פרופיל הלינקדאין אומר עליכם
ל"כלכליסט" נודע שהרשת בבעלות גולן עינת שכרה את סטודיו H2O Pure Design של חזי מאור ואורטל סיגלר מאור להוביל הליך מיתוג בהשקעה של כמיליון שקל, ארבע שנים לאחר הליך המיתוג האחרון. הסטודיו יופקד על נראות המוצרים והשפה המיתוגית, והאדריכל אושיר אסבאן יעצב נראות שלפיה יעוצבו סניפים חדשים וסניפים שישופצו. הליך המיתוג מחדש של הרשת המונה 40 סניפים החל לפני כחצי שנה.
בסניפי רשת בתי הקפה שצפויים להיפתח במתחם שרונה ובמידטאון נתלו שלטים שכבר משתמשים בשפה התקשורתית החדשה. הליך המיתוג ילווה במסר "Aroma TLV 100% of the time", והאות A תודגש כסמליל נלווה ללוגו הרשת (בתמונה). בנוסף, יודגשו צבעי המותג אדום־שחור־לבן בתמהיל שונה מהנוכחי, אריזות המוצרים יוחלפו והתפריט ישונה באופן שיציג באנגלית את ארבע קטגוריות המוצרים הנמכרות ברשת: אוכל טרי, קפה, מוצרי אפייה וכן אייסים ומיצים. "זו אבולוציה של המותג", אמר משה הלוי, מנכ"ל קבוצת GEG שבאמצעותה מחזיק עינת בארומה תל-אביב. "אנחנו כבר כמה שנים עם שפה היתולית ומאוד עממית, ועכשיו אנחנו עולים מדרגה".