ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

ועידת כלכליסט

שלי לנצמן: "המשימה של כל מנכ"ל היא להפוך את החברה לנחשקת"

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל בוועידת חוויית העובד בעידן החדש: "כשמנכ"ל מיקרוסופט הנוכחי נכנס לתפקיד, הוא הבין שהמשימה הכי חשובה בדרך להפיכת החברה למשמעותית ובעלת ערך, היא הפיכתה לנחשקת"

תומר הדר 10:4724.07.18

"כיצד הופכים מקום עבודה למקום נחשק? מיקרוסופט למשל החלה כסטארט אפ. היא המשיכה וגדלה לחברת ענק בעלת 120 אלף עובדים והדבר שינה את דרך ההתנהלות שלה. מה זה לחשוב על העובד?. זהו מסע שלוקח אותנו לחוויה שונה לחלוטין". כך אמרה מנכ"לית מיקרוסופט ישראל שלי לנצמן בוועידת חוויית העובד בעידן החדש של "כלכליסט" ו-Nespresso.

 

לנצמן סיפרה כי "מייסדי החברה הגדירו לנו משימה ראשונית, מחשב על כל שולחן, אך בהמשך הינו צריכים כמובן לעדכן את מטרותינו. גייסנו 120 אלף עובדים, יצרנו מוצרים חדשים ושונים. שינינו את התקשורת בין אנשים. אנו ממשיכים לעשות זאת, אך אני יכולה לומר שאחרי שעשינו את כל מה שעשינו ושינינו עולם, הגענו למצב שבו החלטנו דווקא לעצור. כי נדרשנו למשהו אחר. אנו מבינים שאנו נמצאים במסע ארוך שמטרתו היא התאמה לסביבה. חברה צריכה להמציא את עצמה מחדש. ולכך צריך תרבות שמאפשרת לשמוע רעיונות חדשים".

 לדברי לנצמן: "כשמנכ"ל מיקרוסופט הנוכחי נכנס לתפקיד הוא שאל עת עצמו, מה בעצם תפקידו? הוא שאל את עצמו מדוע הוא נבחר, והוא הבין שהמשימה הכי חשובה בדרך להפיכת מיקרוסופט לחברה משמעותית ובעלת ערך, היא הפיכת מיקרוסופט לחברה נחשקת. ולשם כך יש לטפל בתרבות הארגונית. ההתנהלות כלפי פנים וחוץ. זהות החברה".

שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל צילום: עמית שעל

 

לדברי לנצמן, מיקרוסופט חרטה על דגלה את חשיבות התרבות הארגונית: "בהמשך לחזון, המנכ"ל סאטיה החליט שהחברה חייבת ללמוד כיצד לשמוע. לנהל תהליך למידה והתאמה והשתנות. זהו תהליך שהביא תוצאות עסקיות ראויות. בתהליך הזה, המנכ"ל קבע שלא משנה איזו אסטרטגיה נוביל, ללא שינוי תרבות ארגונית לא יחולו שינויים. לכן זהו הדבר הראשון שהוא שם בסדרי העדיפויות. זהו הדבר הראשון שמנהלים שמו להם לשנות. אני תמיד נשאלת מהי אחריותי כמנכ"לית - התשובה היא שאני אחראית ליצירת תרבות ארגונית. זוהי המשימה של כולנו".

 

 

 

עוד הוסיפה לנצמן: "אך כיצד אנו נדע במה להתמקד? אנו מקשיבים. בודקים. החלטנו על שלושה דברים שיוצרים חשיבה מצמיחה. חשיבה שגורמת לעובד לרצות ולהביא שינוי. הדבר שהכי חשוב לנו הוא כיצד אני כמנהל מייצר שינוי בארגון. האם אני כחברה מייצרת שינוי. מה השינוי שאנו מביאים לארגון, לסביבת העבודה, לשוק, אפילו לעולם בו אנו נמצאים. אנו בוחנים את כל מה שמייצר תרבות ארגונית. אנחנו עברנו ממקום שבו לא מתגמלים אדם על פעולה, אלא על השפעה כוללת. אדם נמדד אצלנו מעבר לגבולות המשימה הנקודתית שלו. כמה הוא הוביל. מה הוא עשה. בסופו של דבר כל אחד מאיתנו צריך לייצר השפעה. אם עובד לא מרגיש שיש לו משמעות ושיש לו עשייה בתרבות הארגונית, הוא לא ישאר במקום העבודה כי מקום העבודה לא נחשק. רצון של עובד להישאר נמדד ביותר מכסף. מה שחשוב להבין זה שלשינוי תרבותי יש שני צדדים - הוא מחייב את ההנהלה בדיוק כפי שהוא מחייב את העובד. שינוי תרבותי לא יכול להיות חד צדדי".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x