אובר במגעים למיזוג פעילותה במזה"ת עם Careem מדובאי
ענקית שיתוף הנסיעות מנהלת מו"מ עם יריבתה במדינות ערב, ואף שוקלת לקנות אותה בשלמותה. זאת, לאחר שמכרה את פעילותה למתחרות ברוסיה, סין ומדינות נוספות
- ליפט רכשה חברת שיתוף אופניים בכ-250 מיליון דולר
- מהפך לאובר: הצליחה לקבל בחזרה את הרישיון שנלקח ממנה בלונדון
- הטריק של אובר: אם שותים, לא עולים למונית
אובר מכרה את פעילויותיה בדרום מזרח אסיה, רוסיה וסין, אך לדבריה אין בכוונתה למכור עוד את עסקיה הבינלאומיים בנפרד זה מזה. במסגרת השיחות עם קארים, אובר הצהירה שברצונה להחזיק לפחות במחצית החברה המשותפת, ואף מוכנה לרכוש את קארים כולה.
על פי אחת העסקאות המוצעות, מנהליה הנוכחיים של קארים ינהלו את החברה המשותפת ביום יום בעודה שומרת על המותגים המקומיים של החברות, ועל פי הצעה אחרת אובר תרכוש את קארים.
קארים נמצאת כיום גם בשיחות עם משקיעים בניסיון לגייס 500 מיליון דולר, מה שמעמיד את הערכת השווי של חברת שיתוף הנסיעות מדובאי על 1.5 מיליארד דולר, והיא הודיעה גם שהיא נמצאת בשיחות ראשוניות עם בנקים בנוגע להנפקה ציבורית בינואר.
מנכ"ל אובר דארה קוסרשאהי אמר בועידה במאי שהוא מאמין שאובר תהפוך לחברה המובילה בתחומה בהודו, במזרח התיכון ובאפריקה. "אני מאמין שאנחנו עומדים להפוך למנצחים בשווקים האלה ולהשיג שליטה בגורלנו", אמר.
אובר מצמצמת לאחרונה את עסקיה מחוץ לשווקי הליבה שלה בעודה מתכוננת להנפקה בתחילת 2019. בשנה שעברה אובר ויאנדקס הסכימו על מיזוג שירותי שיתוף הנסיעות שלהן ברוסיה, ומתכננות הנפקה ציבורית של החברה המשותפת ב-2019. במרץ הסכימה אובר להחליף את עסקיה בדרום מזרח אסיה ב-27.5% ממניות יריבתה הסינגפורית גראב.
קארים פועלת ביותר מ-70 ערים ב-10 מדינות בין צפון אפריקה לפקיסטן, ושולטת בשוק ברובן. השוק הגדול ביותר שלה הוא סעודיה, בה היא מקדמת כעת תכנית להחתמת נהגות על מנת לנצל את החלטת הממלכה להסיר את האיסור על נהיגת נשים.