טוויטר תשדר תוכן מקורי שייצרו עבורה דיסני, ESPN ואחרים
הרשת החברתית מרחיבה את היצע תוכני המקור שלה, עם יותר מ-30 עסקאות עם ענקיות תוכן. בין היתר, תציג תכנים של מותגים כמארוול ושידורי חדשות, ספורט, לייפסטייל, דוקו ובידור
- פרשת קיימברידג' אנליטיקה: גם טוויטר מכרה מידע של משתמשים
- סמוטריץ' כמשל: כשחברות המדיה החברתית חוטפות את חופש הביטוי
- דו"חות טוויטר: החברה הכתה את התחזיות עם צמיחה של 21% בהכנסות
הרשת החברתית נמצאת בתקופה האחרונה במגמת השתפרות משמעותית, אחרי שני רבעונים רצופים שבה רשמה החברה רווח וסיפקה גידול נאה בהכנסות ובמספר המשתמשים. עתה, מרחיבה טוויטר את האטרקטיביות שלה למשתמשים ולמפרסמים עם עשרות עסקאות ליצירת תוכן בלעדי בעבורה.
העסקה עם דיסני נחשבת למקיפה ביותר, ותכלול בין השאר גרסה מיוחדת לטוויטר של תוכנית הדגל של ESPN, ספורטסנטר. מותגים אחרים של דיסני, דוגמת ABC, מארוול ו-Freeform, וכן אולפן הסרטים ההוליוודי של החברה צפוים גם הם להפיק תוכן וידאו מקורי ושידורים חיים בעבור טוויטר.
במסגרת העסקה עם NBCUniversal צפויה החברה להפיץ בטוויטר שידורים חיים וסרטונים מכלל האחזקות שלה, ובהן NBC וערוץ E, בתחומים כמו לייפסטייל, בידור ותרבות פופ. ויאקום תביא לטוויטר סיקור בלעדי של אירועי שטיח אדום בטקסי הפרסים הגדולים של MTV ו-BET, ותיצור תוכניות בלעדיות כמו חדשות MTV או סדרת מאחורי הקלעים של ערוץ קומדי סנטרל.
בתחום הספורט חתמה טוויטר עם הסכמים עם פורמולה 1, ליגת הבייסבול MLB וליגת הספורט של ארה"ב MLA, שיכללו שידורי סטרימינג חיים של אירועים ומגוון תוכניות פרשנות ומאחורי הקלעים. בתחום החדשות והתעודה חתמה טוויטר על שיתופי פעולה עם באזפיד ניוז, וייס ניוז, ערוץ ההיסטוריה, האפינגטון פוסט ועוד.
"אנחנו לא מנחשים, אנחנו מקשיבים", אמר מנהל תחום התוכן בטוויטר, קאי מאדאטי, בהודעה לעיתונות. "אנשים אומרים לנו מה הם רוצים לראות בשיחות שהם משתפים בטוויטר. בשנה החולפת, הרחבנו את מאמצינו עם המו"לים ויוצרי התוכן הטובים בעולם ויצרנו תוכניות שמשקפות תחומי עניין מגוונים.