פוקס מנהלת מו"מ לרכישת 50% מרשת מוצרי התינוקות שילב
ארבעה חודשים בלבד לאחר שרכש את שילב תמורת כ-75 מיליון שקל, רונן אלעד מנהל משא ומתן למכירת מחצית מהרשת להראל ויזל
4 חודשים בלבד לאחר שרכש את שילב מידי מייסדי הרשת, בני הזוג שושי ואיציק אורן, רונן אלעד מנהל מו"מ למכירת 50% רשת מוצרי התינוקות לרשת פוקס תמורת 37 מיליון שקל - כך עולה מדיווח של פוקס לבורסה. השלמת העסקה נדרשת את אישור הממונה על הגבלים עסקיים.
- פוקס מנהלת מו"מ לרכישת 50% מרשת מוצרי התינוקות שילב
- אחרי 15 שנה מנכ"לית שילב הודיעה על סיום תפקידה ברשת
- עולה לליגה של הקטנטנים: מיהו רונן אלעד, שקנה השבוע את שילב?
בחודש דצמבר האחרון רכש אלעד את מניות החברה תמורת 75 מיליון שקל, כאשר במסגרת העסקה סוכם על תמורה נוספת המותנית בביצועים של החברה בסך של 15-20 מיליון שקל, שתועבר לבני הזוג אורן.
בדיווח של פוקס נכתב כי היא רואה בעסקה הזדמנות עסקית בעלת פוטנציאל צמיחה אשר שתאפשר לה לחדור לתחומי פעילות חדשים. לפוקס מותג תינוקות משלה תחת השם פוקס בייבי, אך היא איננה פעילה כיום בתחום של מוצרים נילויים ומשלימים לתינוקות כגון כסאות בטיחות או ריהוט לחדרי תינוקות.
שילב היא הרשת הגדולה ביותר למוצרי תינוקות בארץ ומונה היום 74 סניפים. הרשת עוסקת במכירה של חבילות לידה הכוללות ריהוט לחדרי תינוקות, עגלות לתינוקות ומוצרים משלימים. שתי הקטגוריות העיקריות שבהן הרשת פועלת הן אופנה לתינוקות וילדים עד גיל 7 וצעצועים לתינוקות ופעוטות.
הרשת, פועלת בשלושה קונספטים שונים – חנויות הריון, המתמחות בהזמנות שלפני הלידה; חנויות בתי חולים, המספקות את צרכי האם והרך הנולד בימים הראשונים לאחר הלידה, וחנויות הורים, המיועדות לתינוקות, לילדים ולרוכשי מתנות. בנוסף מפעילה שילב חנות מקוונת שמציעה למכירה עשרות אלפי פריטים.
היתרון של שילב, כפי שהוצג לרוכשים פוטנציאליים, הוא בקשר ההדוק עם הלקוחות. מועדון הלקוחות של שילב, שנסב על עולמות התוכן של התפתחות התינוק והסביבה החברתית־משפחתית שעוטפת אותו, כולל כיום 270 אלף חברים המפולחים לשלושה קהלי יעד שונים – נשים בהריון, הורים צעירים וסבים וסבתות.