איירבוס מציגה: מיטות לנוסעים בתא המטען
מחזרים אחרי הצרכן גם באוויר: ענקית התעופה הצרפתית מתכננת לאפשר לנוסעים לישון בנוחות במיטות בגודל מלא, שיותקנו במטוסים ה-A330 שלה החל מ-2020. בנוסף, יוכלו חברות התעופה להתקין מיטות מודולריות גם במטוסי איירבוס אחרים
- בואינג 737: עשר עובדות מדהימות על המטוס הכי משעמם בעולם
- מערבולת של חיים ומוות: האם כיס אוויר יכול להפיל מטוס נוסעים?
- האם נוסע יכול להנחית לבד מטוס נוסעים במקרה חירום?
תאי השינה יצוידו במיטות שטוחות לגמרי ויהיו ניתנים לשליפה, במקרה ויידרש השטח לייעודו המקורי. בכוונת יצרנית המטוסים האירופית להציג את אופציית הלינה החדשה במטוסי ה-A330 שלה החל מ-2020 - כך על פי הודעה שמסרו שתי החברות במסיבת עיתונאים שהתקיימה שלשום בהמבורג.
רעיון דומה הציף בחודש שעבר אלן ג'ויס, מנכ"ל חברת התעופה האוסטרלית קוונטאס. זאת, על רקע תוכניות החברה לפתוח נתיבים ישירים מאוסטרליה לארה"ב ולאירופה, בהם ישהו נוסעים 17 שעות באוויר.
על פי איירבוס, חברות תעופה יוכלו לצייד מטוסים ישנים עם תאי השינה המודולריים או להתקינם במטוסים שנמצאים על פס הייצור. איירבוס בוחנת גם אפשרות להתקין תאי שינה כאלה בדגם A350 שלה, מטוס חשוב מאוד עבורה, שמתחרה ב-787 המוצלח של בואינג.
"מדובר בשינוי גישה בכל הקשור לנוחות הנוסע", אמר דובר מטעם איירבוס, והוסיף כי מספר חברות תעופה כבר העניקו משוב חיובי לדגמי התאים שהוצגו בפניהם. "שיפור חוויית הנוסע הוא רכיב מפתח כיום בבידול בין חברות התעופה", ציין בכיר בזודיאק, כריסטוף ברנרדיני, בשיחה עם הגרדיאן הבריטי.