מאודיו לווידאו: חברת Bose חשפה משקפי AR
המוצר לא יתעד את סביבתו במצלמות כמו מכשירים מקבילים, ויתבסס על חיישני הסמארטפון להצגת מידע על מה שרואה המשתמש. בנוסף, תשקיע החברה 50 מיליון דולר בסטארט-אפים בתחום המציאות המוגברת
- מג'יק ליפ גייסה 461 מיליון דולר
- הברקות ישראליות: חלון האוטו מציג AR, הרחוב הופך לקטלוג
- הוליווד בסלולרי: יוטיוב פיתחה כלי שמדמה "מסך ירוק"
בניגוד למוצרים כמו גוגל גלאס, משקפי Bose לא יצלמו וישמרו תמונות או וידאו מסביבת המשתמש; המוצר יישען על הסמארטפון של המשתמש לקבלת נתונים מהסביבה, בסיוע חיישני תנועה, מיקרופונים ונתוני מיקום. בכך, יוכלו המשתמשים להביט לעבר מבנה ולקבל עליו פרטים, אך כנראה שלא לקבל מידע על מוצר ספציפי בחנות או ציור במוזיאון.
בהיותה ענקית אודיו, שמה Bose דגש על איכויות הצליל במוצר, שהוא בעל אוזניות קטנות במיוחד ויכולת סינון רעשים מתקדמת. דרכן יוכל המשתמש להאזין למוזיקה, הוראות ניווט, הדרכות, פודקאסטים ועוד, בצורה שככל הנראה תשתלב בממשק המציאות המוגברת של המשקפיים. דווקא על יכולות הווידאו לא הרחיבה Bose - בחירה משונה בהתחשב בכך שאיכות התצוגה ועושר התוכן הם אלמנטים מהותיים מאוד במוצרי מציאות מוגברת.
יתרון מעניין של המוצר הוא בעיצוב שלו, שדומה מאוד למשקפי שמש רגילים, מה שעשוי להתקבל בברכה בידי חובבי טכנולוגיה שלא רוצים להסתובב עם מוצר מוזר למראה על פניהם.
ככל הנראה שהחברה בחרה בכנס SXSW להצגת מרכולתה בידיעה שכך תזכה בבמה הגדולה ביותר, עם מינימום תחרות מצד ענקיות טכנולוגיה אחרות שמפתחות מוצרים ושירותים בתחום המציאות המוגברת. משקפי Bose שהוצגו הם אב טיפוס מתקדם, שעדיין לא ידוע מתי יגיע לשוק.