$
מכשירים ומדריכים

דיווח: הרמקולים החכמים של פייסבוק יגיעו לשוק ביולי

לפי מקור המקושר ליצרנית, ענקית הרכיבים פגטרון, יושקו הרמקולים בשני דגמים בעלי מסך בגודל 15 אינץ' שמפתחת LG. הרשת החברתית עשויה להעמיק את פעילותה בתחום החומרה, על רקע כניסת חוקים חדשים שמגבילים איסוף מידע פרטי

רפאל קאהאן 15:2515.02.18

פייסבוק תשיק בקיץ הקרוב שני רמקולים חכמים בעלי מסך 15 אינץ', שיתפקדו כמעין וידאו-פון ביתי ופלטפורמה לסייענית חכמה - כך מסרו לאתר דיגיטיימס הטייוואני מקורות המקורבים לענקית הרכיבים פגטרון. החברה, שתבנה עבור פייסבוק את המוצרים, תשתמש במסכים שמפתחת LG.

 

 

שני המכשירים תוכננו במקור להגיע לשוק עוד במאי האחרון, אך לפי אחד המקורות, העדיפה הרשת החברתית להמתין כדי "לשפר את האיכות האקוסטית של המוצרים וכן לכוונן את התוכנה שלהם". שני הדגמים זכו לשמות הקוד "פיונה" ו-"אלוהה", כשהאחרון הוא היקר מביניהם. המוצרים נועדו להתחרות באקו של אמזון, במכשירי גוגל Home ובהומפוד של אפל ויכללו יכולת זיהוי פנים.

 

איך ייראה מכשיר הצ'ט של פייסבוק? איך ייראה מכשיר הצ'ט של פייסבוק? צילום: TechCrunch

 

 

מדובר במוצרי החומרה הראשונים שפייסבוק מפתחת בעצמה; עד כה נסמכה על שיתופי פעולה עם יצרניות (למשל, מיזם הפייסבוק-פון של HTC) או רכישה שלהן (עסקת אוקולוס, שהכניסה את הרשת החברתית לתחום ה-VR).

 

 

 

יתכן שפיונה ואלוהה יהוו צעד ראשון בדרך לכניסת פייסבוק לפעילות משמעותית בתחום החומרה; תקנות ה-GDPR שצפויות להיכנס לתוקף במאי הקרוב יגבילו משמעותית את יכולתה של החברה לסחור במידע פרטי של משתמשים לצורכי פרסום - מודל הרווח המרכזי שלה. לפיכך, כניסה לתחומים חדשים נראית כמהלך חכם לשימור מתח רווחים. בין היתר, הוערך שהחברה תרחיב משמעותית את פעילותה בתחום הקניות המקוונות, מהלך שעשוי להציב אותה בנתיב התנגשות נוסף עם אמזון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x