הכנסות אנדר ארמור היכו את התחזיות לרבעון הרביעי
יצרנית ביגוד הספורט דיווחה על הכנסות של 1.37 מיליארד דולר - מעל צפי האנליסטים שעמד על 1.31 מיליארד דולר, זאת בעיקר בזכות צמיחה מחוץ לצפון אמריקה; השורה התחתונה עמדה על אפס - בדומה לתחזיות
אנדר ארמור דיווחה היום (ג') על מכירות שעלו על תחזיות האנליסטים, בעיקר בזכות צמיחה מחוץ לצפון אמריקה. בתגובה לדוחות עלו מניות החברה ב-12% בוול סטריט.
- איום לנייקי ואנדר ארמור: אמזון תייצר בגדי ספורט
- רשת האופנה יפו תל אביב הגישה בקשה להקפאת הליכים
- סרגון עקפה את התחזיות: עלייה של 13% בהכנסות ב-2017
יצרנית בגדי ונעלי הספורט סיימה את הרבעון הרביעי עם הפסד של 87.9 מיליון דולר או 20 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 103.2 מיליון דולר או 23 סנט למניה ברבעון המקביל. השורה התחתונה בחישוב מתואם, המנטרל הוצאת מס חד פעמית, עמדה על אפס, בדומה לתחזיות האנליסטים.
הכנסות החברה הסתכמו עלו ב-5% ל-1.37 מיליארד דולר - מעל צפי האנליסטים שעמד על 1.31 מיליארד דולר. המכירות בשווקים הבינלאומיים עלו ב-47%, והיוו 23% מסך המכירות הכולל.
"2017 הייתה גורם מזרז בהפיכת אנדר ארמור לחברה מצוינת מבחינה תפעולית," כך אמר מנכ"ל החברה קווין פלנק. "הרבעון הרביעי שלנו ותוצאות השנה כולה מראים שההחלטות הקשות שאנחנו מקבלים מפיקות את היציבות הנחוצה ליצירת נתיב יותר עקבי ובר-חיזוי שמוביל ליצירת ערך עבור בעלי המניות שלנו בטווח הארוך."
בשלהי השנה שעברה דיווחה אנדר ארמור על מכירות שלא עמדו בציפיות האנליסטים, בעוד החברה השקיעה 85 מיליון דולר במאמצי בנייה מחדש. מאז היא קיצצה 2% מכוח העבודה הגלובלי שלה ושקלה הפסקת פעילות בקטגוריות קטנות יחסית, כמו תחום הדיג.
חברת הקמעונאות שבסיסה בבולטימור חוותה אכזבה בצפון אמריקה, בה הביקוש למוצרי הביגוד שלה היה נמוך בגלל מותגים אחרים כמו אדידס, נייק, לולולמון ו-Outdoor Voices שנגסו לה בנתח השוק.
ברבעון הרביעי אנדר ארמור הצליחה למכור יותר ביגוד, נעליים ואביזרים. ההכנסה במחלקות אלה טיפסה ב-2.5%, 9.5% ו-6.1% בהתאמה, ובחברה אומרים שעסקיה המוצלחים ביותר הם עדיין נעלי ריצה ומכנסי אימון לגברים.