הכירו את Nuro 1R, משאית המשלוחים האוטונומית
מדובר ברכב צר במיוחד, שיוכל לנסוע גם על שבילי פארקים ולתמרן בקלות בשכונות צפופות. החברה, שהוקמה בידי יוצאי Waymo, מייעדת את המכונית המשונה לתחום המשלוחים וגייסה 92 מיליון דולר
חברת Nuro חשפה אב טיפוס של משאית משלוחים אוטונומית, בעיצוב יוצא דופן. החברה, שהוקמה בידי שני מהנדסים בכירים יוצאי וויימו של אלפבית, שואפת לשנות את תחום המשלוחים ממרכזי לוגיסטיקה לחנויות ולצרכנים.
- הרכב האוטונומי של טסלה התנגש בכבאית ב-105 קמ"ש
- מכונית תופת, הדור הבא: כשרכב אוטונומי הופך לנשק אוטונומי
- "כלכליסט" מציג: סיבוב ברכב האוטונומי של ליפט ואפטיב
המכונית של נורו, 1R, נראית כמו טוסטר על גלגלים ולא מכילה מושב לנהג; היא נועדה לנסוע לאט ולטווחים קצרים, מה שיתאים גם למרכזי חלוקה אזוריים וגם למשלוחים בין אדם לאדם.
העיצוב הצר שלה יאפשר נסיעה גם על שבילים עירוניים, כדי לשפר ניידות גם באזורי בנייה צפופה במיוחד. אתגר הפיתוח המרכזי של נורו הוא יכולת זיהוי מכשולים, שכן תוכל לנסוע גם בשבילי פארקים, שבילי אופניים ואזורים נוספים בהם תיתקל ביותר אנשים ממכוניות שנוסעות רק על כבישים.
נורו מייעדת את ה-1R לשוק קצה מרחב השילוב, המכונה Last Mile Delivery, שוק של 86 מיליארד דולר לפי הערכת חברת מקנזי. נורו פעלה בחשאיות בשנים האחרונות, אך מייסדיה שיתפו פעולה עם וויימו. היא גייסה עד כה 92 מיליון דולר בסבב A, בהובלת הקרנות באניאן קפיטל וגריילוק.