סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אמזון לוגו צ'אבוט Q
משרדים של אמזון . יתמלאו מחדש (צילום: Tada Images | Shutterstock)

הסוף לעבודה מהבית: עובדי אמזון יחזרו למשרדים 5 ימים בשבוע

 לדברי המנכ"ל אנדי ג'סי, המהלך נחוץ כדי לחזק את התרבות הארגונית בחברה. עד כה חייבה אמזון נוכחות של 3 ימים בשבוע. במקביל הודיע ג'סי על כוונת החברה לצמצם את השכבות הניהוליות שלה  

מנכ"ל אמזון אנדי ג'סי מורה לעובדים לחזור לעבודה מלאה במשרד, 5 ימים בשבוע – החל מתחילת ינואר הקרוב. עד כה חייבה אמזון נוכחות של 3 ימים בשבוע במשרד לכל הפחות – בהתאם למחויבויות של כל צוות. "על מנת לשמור על תרבות אירגונית איתנה צריך לעבוד על זה כל הזמן", נימק המנכ"ל את ההחלטה.
בהודעה לעובדים ציין המנכ"ל כי התוכנית החדשה של חזרה מלאה למשרדים תכלול חריגים בהתאם לנסיבות הספציפיות ובמקרים שהמנהלים כבר אישרו לעובד מלכתחילה משרה עם תנאי עבודה מרחוק מלאים. "אנחנו מבינים שכמה מהחברים שלנו לעבודה הסדירו את החיים האישיים שלהם בדרך שבה חזרה למשרד באופן מלא ל-5 ימים בשבוע תחייב כמה התאמות", כתב ג'סי בהודעה.
במקביל הודיע המנכ"ל על כוונת החברה לצמצם את השכבות הניהוליות שלה – לאחר שורה של ידיעות שפורסמו בדבר ההתנהלות הלא יעילה של אמזון. בין היתר דווח על תזכירים פנימיים אינסופיים בחברה, שורה ארוכה של פגישות מיותרות והסרבול הארגוני באמזון – כשכל צעד נדרש לשורה ארוכה של אישורים.