סגור
אוזי ו שרון אוסבורן
אוזי ושרון אוסבורן (צילום: Matt Sayles/Invision/AP)

בניסיון השלישי: אוזי ושרון אוסבורן הצליחו למכור את דירתם בלוס אנג'לס ב-4.35 מיליון דולר

הזמר הבריטי, שהתפרסם בשנות ה-70 כסולן להקת הרוק הכבד "בלאק סאבת", ואשתו מכרו את דירתם במחיר מופחת לאחר שהציעו אותה למכירה פעמיים בעבר, החל ממחיר של 4.8 מיליון דולר. כעת הם מתכוונים לחזור לבריטניה באופן קבוע, תוכנית שהתעכבה בעיקר בשל בעיות הבריאות של אוזי, המתמודד עם מחלת פרקינסון

אוזי ושרון אוסבורן הצליחו סוף-סוף למכור את דירתם בלוס אנג'לס במחיר מופחת של 4.35 מיליון דולר, לאחר שהציעו אותה למכירה בפעם השלישית.
הזוג מעולם הרוק חשף כבר ב-2022 שהם מתכננים לעבור באופן קבוע בחזרה לביתם בבריטניה, שם הם הכירו, לאחר יותר משני עשורים של מגורים בארה"ב. מאז, הם הציעו למכירה את דירת הקונדו בת שני חדרי השינה ו-2.5 חדרי האמבטיה בבניין המבוקש סיירה טאוורס - לא פחות משלוש פעמים, החל ממאי 2023 במחיר של 4.8 מיליון דולר. היא הוצעה שוב למכירה ביוני באותה שנה באותו מחיר, והוסרה כמה ימים לאחר מכן. לבסוף, הם החזירו אותה לשוק באוגוסט, הפעם במחיר מופחת של 4.5 מיליון דולר - מהלך שנראה כי יבטיח להם קונה. לבסוף הם קיבלו הצעה שהייתה נמוכה ב-145 אלף דולר מהמחיר המבוקש.
הנכס, המתפרס על 214 מ"ר, כולל סוויטה גדולה עם חדר רחצה צמוד וחדר ארונות ענק, חדר שינה נוסף עם חדר רחצה צמוד. החדר יכול לשמש הן כמשרד והן כ"חדר אורחים מושלם", כך על פי המודעה. "לעתים רחוקות מתפנה בבניין דירה משופצת במלואה ברמה כזו", נכתב במודעה.
אוזי, בן 75, ושרון, בת 71, קנו את הבית ב-2014 תמורת 4 מיליון דולר, מעט פחות מהמחיר שבו מכרו אותו כעת. הבית שימש בעיקר כמגורים לביתם, קלי אוסבורן, שהתפרסמה כנערה בזכות הופעתה לצד הוריה בסדרת הריאליטי המצליחה של MTV, "האוסבורנס". מכירת הבית מקדמת את אוזי ושרון צעד אחד קרוב יותר למטרתם לעזוב את ארה"ב אחת ולתמיד לטובת חזרה לבריטניה, שם הם מחזיקים באחוזה בבקינגהמשייר.
לאחר שהודיעו ב-2022 על החלטתם לחזור למולדתם, נתקל הזוג בעיכובים, בעיקר בשל בעיות הבריאות של אוזי. סולן בלאק סאבת חשף ב-2020 כי אובחן במחלת פרקינסון. בראיון ב"גוד מורנינג אמריקה", הוא הסביר שכאבי עצבים שחווה הובילו לאבחון. בינואר 2024 הוא סיפר כי עבר "שבעה ניתוחים בחמש שנים", כולל הליך בעמוד השדרה בספטמבר 2023.
שרון אוסברון סיפרה בפודקאסט שלהם שהם משתוקקים לחזור לבריטניה באופן קבוע, אבל "בכל פעם שאנחנו מוכנים לצאת, משהו קורה עם הבריאות של אוזי".
בשיחה עם "The Observer" באוגוסט 2022, הזוג הביע ביקורת חריפה על השינויים שעברה ארה"ב, במיוחד בנוגע לאלימות ולירי, והביעו את רצונם העז לחזור לבריטניה. "ואני לא רוצה למות באמריקה", אמר הרוקר. "אני אנגלי. אני רוצה לחזור. אם אשתי תגיד שאנחנו צריכים לגור בטימבוקטו, אני אלך לשם. אבל פשוט הגיע הזמן בשבילי לחזור הביתה", אמר.