סגור
קמלה האריס ב שכונת ברנטווד ב לוס אנג'לס
קמלה האריס מבלה בשכונת ברנטווד בלוס אנג'לס (צילום: frederic j. brown / AFP)

מסיבות בהוליווד ושכנים ממורמרים: הצצה לחיים של קמלה האריס בלוס אנג׳לס

לפי הוול סטריט ג'ורנל, מאז ינואר 2021 המועמדת לנשיאות ארה"ב בילתה ב-L.A יותר מאשר בכל מקום אחר מחוץ לוושינגטון. בגלל הנסיעות המרובות שלה לעיר בבית הלבן הקימו מטה בסמוך לבית שלה בשכונת ברנטווד. "זה מאד מרגיז להיות שכן שלהם", אמר אחד התושבים, ואחר הוסיף, "אני אצביע עבורה אם היא תסכים למכור את הבית"

לוס אנג'לס הפכה לפני עשור לביתה השני של קמלה האריס, המועמדת לנשיאות ארה"ב, ובארבע השנים האחרונות מאז הפכה לסגנית הנשיא ונאלצה לעבור להתגורר בוושינגטון הבירה הפכה העיר הידועה גם למקום המפלט שלה. לפי בדיקה שערכו בוול סטריט ג'ורנל, מאז ינואר 2021, האריס בילתה בלוס אנג'לס יותר מאשר בכל מקום אחר מחוץ לוושינגטון. ב-2023 לבדה היא בילתה 59 ימים בעיר, ודאגה להגיע לפחות פעם בחודש.
"טוב להיות בבית", הצהירה האריס כבר בינואר לאחר שהאריכה את חופשת חג המולד בעיר כהכנה לקראת השנה העמוסה שידעה שמצפה לה. האריס מתגוררת בשכונת ברנטווד בבית בגודל 325 מ"ר, שבעלה דאג אמנהוף רכש עבור 2.7 מיליון דולר לאחר גירושיו מאשתו הראשונה. השכונה עצמה גם מפורסמת וההיסטוריה שלה כוללת את היותה המקום בו התחתן השחקן ג'ימי סטיוארט, מקום מותה של מרילין מונרו והמרדף המשטרתי נגד או ג'יי סימפסון.
מלבד מנוחה האריס מנצלת את הביקורים התכופים יחסית שלה בבית גם לענייני קמפיין, כולל מינגלינג עם סלבריטאים. כך, באחד מסופי השבוע שהעבירה בעיר במרץ היא השתתפה במסיבה לכבוד טקס פרסי האוסקר ביחד עם מפורסמים כמו ג'וליה רוברטס ומנכ"ל דיסני בוב איגר. הקשרים הללו שיצרה בשכונה עוזרים לה גם במאמצי גיוס הכספים לקמפיין. לפי הבדיקה, בכל אחד מששת הביקורים שלה עד כה השנה בלוס אנג'לס היא השתתפה באירוע לטובת הקמפיין. אירועים נוצצים נוספים בהם השתתפה השנה כללו מסיבת סילבסטר שארגנה עבורה חברתה דיינה וולדן, בכירה בדיסני, ובה נכח גם היוצר ריאן מרפי, ומסיבה נוספת שארגן קייסי ווסרמן הנחשב לתורם גדול למפלגה הדמוקרטית, שכללה הופעה של אימג'ן דרגונס.
כשהיא לא חוגגת עם מפורסמים או מגייסת כספים, סדר היום של האריס בביקוריה בלוס אנג'לס כולל ארוחות בהילקרסט קאנטרי קלאב או במסעדה המקסיקנית אל צ'ולו וקניות במרכז המסחרי קרנטווד קאונטרי מארט. מקום שבו גם ננסי רייגן נהגה לערוך את הקניות שלה בביקוריה בלוס אנג'לס.
בעוד האריס עסוקה בקמפיין הבחירות, גם לבעלה יש סדר יום משלו כשהם מגיעים ללוס אנג'לס, והוא כולל השתתפות בשיעור ספינינג בימי ראשון בבוקר.
בגלל הנסיעות המרובות שלה ללוס אנג'לס, בבית הלבן הקימו מטה בסמוך לבית שלה, שבו סוכנים ממשלתיים יכולים לעבור על מידע מסווג ולנהל תקשורת בטוחה. הבית שנבחר הוא בגודל 600 מ"ר וכולל 8 חדרי שינה, 5 חדרי רחצה, אולם קולנוע ביתי ובריכה.
ברנטווד אמנם ידועה כמעוז דמוקרטי, ובבחירות הקודמות הצביעו רוב התושבים בעד הילארי קלינטון וג'ו ביידן, אך סידורי האבטחה הנלווים להאריס מצליחים לעורר את כעסם. "זה מאד מרגיז להיות שכן שלהם", אמר אחד מתושבי השכונה, שהתייחס בעיקר לחסימות הכבישים על ידי מאבטחי השירות החשאי."אני אצביע עבורה אם היא תסכים למכור את הבית", הוסיף שכן נוסף.