גם בגלל המשחק: הסופרבול הוא המשדר הנצפה ביותר אי פעם בארה"ב
גם בגלל המשחק: הסופרבול הוא המשדר הנצפה ביותר אי פעם בארה"ב
לפי הנתונים שפרסמה חברת נילסן, 123 מיליון משקי בית צפו במשחק בו ניצחה קנזס סיטי את סן פרנסיסקו. המשחק של השנה שעברה החזיק בשיא הקודם עם 115 מיליון צופים. הפופולריות השנה קשורה גם בנוכחות של טיילור סוויפט בת הזוג של טרביס קלסי, שחקן מוביל בקנזס סיטי
משחק הסופרבול שנערך בליל ראשון הוא המשדר הנצפה ביותר אי פעם בארה"ב. לפי הנתונים הראשוניים שפרסמה חברת נילסן, 123.4 מיליון משקי בית צפו במשחק שבו גברו קנזס סיטי צ'יפס על סן פרנסיסקו 49.
משחק הסופרבול של השנה שעברה, שגם בו ניצחה קנזס, החזיק בשיא הקודם עם 115.1 מיליון צופים. מספר גורמים עזרו להעלות את נתוני הצפייה השנה, ביניהם משחק מותח שנמשך להארכת זמן בפעם השנייה בלבד בהיסטוריה וכמובן מערכת היחסים בין שחקנה של קנזס, טראוויס קלסי וטיילור סוויפט, שצולמה מעודדת את הקבוצה לצד חברות מפורסמות כמו בלייק לייבלי. בעקבות זאת, גם מחירי הפרסומות היו גבוהים יחסית ועמדו על 7 מיליון דולר ל-30 שניות, עלייה של 10% לעומת השנה שעברה. לפי ההערכות המפרסמים הוציאו סכום כולל של 650 מיליון דולר על הפרסומות השנה.
המשחק שבר שיא גם בגזרת ההימורים. לפי נתוני התאחדות ההימורים בארה"ב, 68 מיליון אמריקאים הימרו על המשחק ב-23 מיליארד דולר.
המשחק שודר ברשת CBS וכן היה זמין לצפייה בשירות הסטרימינג פרמונט פלוס ובניקלודיאון, שהפיקו גרסה המיועדת לילדים. בשנה הבאה ייערך המשחק בניו אורלינס וישודר ברשת פוקס.
בעוד הסופרבול ממשיך לצבור צופים, אירועים אחרים המועברים בחי במגמת ירידה. כך למשל, טקס האמי ששודר החודש רשם את נתוני הצפייה הנמוכים ביותר אי פעם.