סגור
כנרית אסתר אברמי כינור
הכנרית אסתר אברמי (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אסתר אברמי)

"חשתי מושפלת": הנגנית לא הורשתה לעלות לטיסת ריינאייר עם הכינור בן ה-200

אסתר אברמי, אחת מהנגניות הקלאסיות הפופולריות, שיתפה את 337 אלף עוקביה באינסטגרם כי לא הורשתה לעלות על טיסה ממרסיי לברלין לצורך הקלטות. לאחר הסערה שהתעוררה, נמסר מריינאייר כי אברמי בחרה שלא לשלם על מושב נוסף בזמן רכישת הכרטיס, והכינור שלה היה גדול מהכבודה המותרת בעלייה למטוס 

נגנית הכינור הבריטית – צרפתית אסתר אברמי מאשימה את ריינאייר שמנעה ממנה לעלות למטוס עם הכינור שלה. אברמי, הנחשבת לאחת מהנגניות הקלאסיות הפופולריות בטיקטוק, שיתפה כי לא הורשתה לעלות על טיסה ממרסיי, שם ביקרה את משפחתה, לברלין להקלטות. לדבריה, דיברו אלייה בחברת התעופה "כמו לזבל", והתעקשו כי אינה יכולה לטוס עם הכינור. "לא הורשיתי לעלות לטיסה של ריינאייר ביחד עם הכינור בן המאתיים שלי", כתבה בפוסט באינסטגרם ביום שלישי. "בדרכי לברלין ממרסיי להקליט את האלבום השלישי שלי עם סוני קלאסיקל. זו הפעם הראשונה שאני חווה כזו גסות רוח והשפלה", המשיכה לשתף את 337 אלף העוקבים שלה. לדבריה, היא הציעה לשלם כדי לעלות לטיסה עם הכינור, אבל בחברת התעופה דחו זאת. "הצעתי לקנות עוד מושב, אבל הם אמרו שהטיסה סגורה כבר ואני לא יכולה לקנות עוד כרטיס (למרות שהטיסה לא הייתה מלאה). הם אמרו שהאפשרות היחידה היא להפקיד את הכינור עם המזוודות או להשאיר אותו בשדה התעופה". לדבריה, העובדים אמרו לה "להסתלק מהדרך" אם היא לא מתכוונת לעשות זאת.

אברמי הפכה לאחת הכוכבות העולות במוזיקה הקלאסית ב-2021 ושנה לאחר מכן הקליטה את אלבומה הראשון. פופולריות שלה נסקה גם הודות לרשתות החברתיות, יש לה מעל מיליון עוקבים באינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב ביחד. בסופו של דבר היא הצליחה להשיג כרטיס ברגע האחרון בחברת תעופה אחרת. "לא לכל המוזיקאים תהיה הזדמנות כזו", אמרה. "לפספס טיסה לרוב אומר שמפסידים הזדמנות עבודה חיונית, בין אם מדובר בהופעה, בהקלטות או בפגישה חשובה".
אברמי נדהמה מהתגובות שקיבלה לפוסט – 900 בתוך יום. "נראה שהנושא הזה נוגע להרבה אנשים", אמרה לאתר Classic FM. בריינאייר מסרו בתגובה כי לא נמנעה ממנה העלייה למטוס. "אברמי הזמינה את הטיסה ב-5 ביולי, ובאותו זמן לא בחרה לשלם על מושב נוסף עבור הכינור שלה, בהתאם לתקנון של ריינאייר לגבי טיסה עם כלי נגינה", נמסר. "הכינור של הנוסעת היה גדול מדרישות הגודל המורשות בעליית כבודה למטוס, ולכן היא נדרשה לשלם על מזוודה בשער. הנוסעת הזו סרבה לשלם את התשלום הסטנדרטי ובחרה לא לעלות על טיסה".